Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه «در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار مشترک صنعتی در خراسان رضوی به شبکه سراسری گاز متصل هستند»، گفت: سیاست ما گازرسانی در حداقل زمان ممکن به متقاضیان صنعتی است.

فرشید دشتی درباره نحوه گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی اظهار کرد: فعالان حوزه صنعت برای برخورداری از گاز طبیعی می‌توانند با مراجعه به اداره گاز منطقه‌ای که واحد صنعتی آنها در آن قرار دارد ثبت نام اولیه را انجام داده و نسبت به تکمیل فرآیند اشتراک‌پذیری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تکمیل بودن مدارک، طی ۲۱ روز کاری ابلاغیه مربوطه صادر می‌شود.

 وی افزود: در مورد مراحل اجرایی هم با توجه به متغیر بودن نقشه طرح، میزان و مشخصات شبکه مورد نیاز، زمان اجرا متفاوت است.           

دشتی با بیان اینکه سیاست شرکت گاز، گازرسانی ایمن در حداقل زمان ممکن به متقاضیان صنعتی است افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار مشترک صنعتی در خراسان رضوی به شبکه سراسری گاز متصل هستند. در سال ۱۳۹۹، تعداد ۸۲۶ واحد تولیدی صنعتی در این استان گازدار شد که این برنامه علاوه بر جایگزینی ۱۳۳ هزار مترمکعب سوخت مایع، خراسان‌رضوی را در رتبه اول گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی کشور قرار داد.

این مقام مسئول یادآور شد: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز ایران تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۱۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی از محل اعتبارات ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و مستند به مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی شدند که باعث صرفه جویی ۶۶ میلیون و ۸۶۱ هزار لیتر سوخت مایع شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، دشتی اضافه کرد: شرکت گاز خراسان رضوی در سال جاری با هدف تسهیل در گازرسانی به متقاضیان صنعتی، میز خدمت اختصاصی را در ساختمان ستاد بهره‌برداری گاز خراسان رضوی واقع در خیابان "مهندس" مشهد راه اندازی کرده است. متقاضیان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری، همچنین از طریق شماره تلفن ۳۷۰۷۳۲۱۲ نسبت به پیگیری درخواست‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت گاز واحدهای صنعتی گازرساني پشتیبانی از تولید صنعتی در خراسان رضوی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند