Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش المپیکی پرتاب دیسک کشورمان گفت: سعی می‌کنم در المپیک توکیو افتخاری را برای کشور کسب کنم که باعث آبروریزی نشود.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی در مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی که امروز توسط استان تهران انجام شد، ضمن تشکر از نصرالله پریچهره برای برگزاری این مراسم، اظهار کرد: در چنین مراسمی بیش‌تر باید از جوانان تجلیل شود، زیرا ما چندین سال است که در ورزش هستیم و تجلیل از افرادی امثال ما خیلی مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این اقدام استان تهران انگیزه ورزشکاران را قبل از اعزام به توکیو بیش‌تر می‌کند، آرزو می‌کنم تیم ایران در تمام رشته‌های ورزشی در المپیک بهترین نتیجه را کسب و دل مردم را در این شرایط بد اقتصادی که ویروس کرونا هم به آن اضافه شده است، شاد کنند.

حدادی پیرامون این پرسش که شما یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال در المپیک توکیو هستید، در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی در چه شرایطی قرار دارید؟ افزود: من قدیم یکی از شانس‌های  اصلی کسب مدال بودم، الان سعی می‌کنم افتخاری را برای کشور کسب کنم تا باعث آبروریزی نشود. 

این ملی‌پوش المپیکی پرتاب دیسک اضافه کرد: تمام توان خود را به کار خواهم بست تا بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنم.

حدادی هم‌چنین درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: دو ماه و نیم است که برای درمان آسیب دیدگی از ناحیه کمر، کارهای فیزیوتراپی خود را با همکاری و حمایت فدراسیون پزشکی و ورزشی و فدراسیون دوومیدانی شروع کردم که جای تشکر دارد. این دو فدراسیون تا لحظه آخر پیگیر کارهای درمانی من هستند تا اتفاق خوبی در المپیک توکیو رقم بخورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت لازم را از شما دارند یا خیر؟ اظهار کرد: فدراسیون دوومیدانی در جریان حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است نه من.

حدادی در پایان درباره زمان اعزام خود به بازی‌های المپیک توکیو گفت: فکر می‌کنم ۲ هفته دیگر عازم توکیو می‌شوم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احسان حدادي المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو کسب کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • فیلم| مورایس: با افتخار مسلمان شدم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد