Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران از عزم جدی این نهاد برای کمک به رفع چالش آب در کشور خبر داد و گفت: دانشگاه جامع امام حسین(ع) اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم‌آبی و بی‌آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه‌شنبه در نشست با فرماندهان سپاه‌های استانی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، امت الگو و نمونه را امتی که می‌تواند بر اساس ارزش‌های دینی و اخلاقی، جامعه‌ای مدرن، پیشرفته، مستقل، امن و ایمن بسازد توصیف و اظهار کرد: هدف دشمن جلوگیری از تکثیر نسل انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چالش‌ها و موانعی که دشمن برابر نظام اسلامی ما قرار داده است در برابر هر نظامی در عالم می‌گذاشت آن را فرو می‌ریخت، گفت: به فضل الهی توطئه‌های دشمن طی این چهار دهه موجب استحکام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و هرچه دشمن هماوردی می‌کند، استخوان‌های این نظام و جامعه قوی‌تر می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این روزها همزمان از دو پدیده اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا و کم آبی رنج می‌بریم، خاطرنشان کرد: در عرصه مقابله با بیماری کرونا که بخشی از کشور ما را در فاز پنجم تحت تأثیر قرار داده است؛ با نویدهایی که در خصوص حجم واکسیناسیون داده شده است به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد حرکت بزرگی در واکسینه کردن مردم خواهیم بود.

سلامی در حاشیه این نشست با بیان اینکه پدیده خشکسالی و کم آبی موضوعی است که زندگی مردم را در این روزها تحت تأثیر قرار داده است، گفت: همایش امروز به منظور ساخت نقطه عزیمت جدید برای نقش آفرینی هرچه بیشتر فرماندهان سپاه‌های استانی و آحاد پاسداران و بسیجیان در ادامه طرح شهید سلیمانی، مشارکت جدی در واکسیناسیون بیماری کرونا و نیز بسیج ظرفیت‌ها برای آبرسانی به نقاط دارای مشکل کم آبی و ایجاد عزم ملی در بسیج امکانات و ظرفیت‌های سپاه برای رفع مشکل کم آبی؛ برگزار شد.

وی از ورود سپاه برای کمک به رفع چالش آب در کشور خبر داد و گفت: اضافه کرد: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم‌آبی و بی‌آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های بیمارستانی سپاه برای کمک به مردم به ویژه در شهرهای دارای وضعیت قرمز خبر داد و تصریح کرد: امروز در استان سیستان و بلوچستان نیروی زمینی سپاه با استقرار دو بیمارستان سیار در کنار بیمارستان ثابت و آبرسانی در مناطق مختلف چتر حمایتی خود را گسترانیده است؛ همچنین نیروی دریایی سپاه در استان هرمزگان یک بیمارستان سیار را در کنار بیمارستان‌های ثابت گسترش خواهد داد؛ در سایر نقاط کشور نیز اراده جدی برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود دارد.

سلامی استمرار خدمت‌رسانی به مردم محروم و کم بضاعت را از دیگر محورهای برگزاری این نشست عنوان و تاکید کرد: هدف اصلی و آرمان بزرگ ما برخورداری از ایرانی امن، ایمن، مرفه و پیشرفته است تا هموطنان عزیز ما در امنیت آرامش و آسایش زندگی کنند.

وی امنیت و آسایش را مفاهیمی به هم پیوسته توصیف و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برخورداری از ظرفیت‌های وسیعی که در اختیار دارد، تمامی این امکانات را در استمرار کمک به دولت‌های گذشته به دولت جدید نیز ارائه خواهد کرد تا به یاری خدا راهی برای غلبه بر مشکلات گشوده و ارمغانی برای مردم عزیز ما که همواره در صحنه‌های بزرگ موجب سرافرازی ایران اسلامی در برابر دشمنان شده‌اند؛ باشد.

کد خبر 507007

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کم آبی خشکسالی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیماری کرونا مشکل کم آبی کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است