Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:39:17 GMT

تیم منتخب رسمی یورو 2020؛ رونالدو نیست!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۱۷۱۶

تیم منتخب رسمی یورو 2020؛ رونالدو نیست!

ترکیب رسمی 11 بازیکن منتخب یورو 2020 از سوی صفحه رسمی جام ملت‌های اروپا اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که چند روز قبل تصویری با عنوان تیم منتخب رسمی یورو 2020 منتشر شد و در آن چهره‌هایی چون کریستیانو رونالدو حضور داشتند، اما دقایقی قبل صفحه رسمی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از تیم منتخب این تورنمنت در سال 2020 رونمایی کرد که در آن خبری از فوق‌ستاره پرتغالی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر غایب سرشناس لوک شاو دفاع چپ تیم ملی انگلیس است که در بازی فینال هم گلزنی کرد اما نام او در تیم منتخب جام قرار نگرفت.

 

در خط دروازه، جانلوئیجی دوناروما که عنوان برترین بازیکن تورنمنت را هم به دست آورد، به عنوان دروازه‌بان تیم منتخب یورو 2020 انتخاب شده است؛ دو مدافع از تیم ملی ایتالیا، بونوچی و اسپیناتزولا و دو مدافع از تیم ملی انگلیس، هری مگوایر و کایل واکر خط دفاعی تیم منتخب یورو 2020 را شکل می‌دهند تا این‌چنین این پست در تصرف تیم‌های فینالیست باشد.

 

میانه زمین تیم منتخب به رهبری جورجینیو ستاره تیم ملی ایتالیا که کارنامه درخشانی در یورو 2020 از خود به جای گذاشت، چینش شده و پیر امیل هویبرگ از تیم ملی دانمارک در کنار پدری ستاره اسپانیایی که عنوان بازیکن جوان تورنمنت یورو 2020 را از آن خود کرد، تکمیل‌کننده خط هافبک تیم منتخب است.

 

 

در خط حمله، سوپرایز بزرگ اتفاق افتاده و خبری از کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گلزن یورو 2020 نیست و فوق‌ستاره پرتغالی جایی در منتخب ندارد؛ بلکه به جای او فدریکو کیه‌زا مهاجم تیم ملی ایتالیا در کنار روملو لوکاکو بلژیکی و رحیم استرلینگ وینگر سرعتی تیم ملی انگلیس مثلث خط حمله تیم منتخب یورو 2020 را شکل می‌دهند تا این‌چنین رونالدو برای چهارمین دوره متوالی نتواند در تیم منتخب یورو 2020 جای داشته باشد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو تیم منتخب یورو 2020 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: "در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند."

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

کد خبر 848667 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد