Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@13:54:26 GMT

فرانسه درصدد مهار کرونای دلتا

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۱۸۰۳

فرانسه درصدد مهار کرونای دلتا

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به مقامات رسمی کشور برای مبارزه با گونه جدید ویروس کرونا هشدار داده و از آنان خواسته است اقدامات سختگیرانه‌ای را برای مهار دلتاویروس اعمال کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موج چهارم ویروس کرونا در فرانسه رو به گسترش نهاده و این در حالی است که خبرهایی از ابتلای مردم به گونه جدید ویروس نیز به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، مکرون بر افزایش سرعت واکسیناسیون مردم طی دو ماه آینده تاکید کرده و مقامات را به اعمال قوانین جدیدی برای مهار نوع جدیدی بیماری فرا خوانده است. مقامات ارشد کشور نیز ادامه گسترش بیماری کووید -۱۹ را تا یک سال آینده حتمی دانسته اما از تعهد خود برای مقابله جدی‌تر با این ویروس خبر داده‌اند.

گزارشات حاکی است که طی یک سال گذشته نرخ بستری و مرگ‌های ناشی از کرونا در فرانسه بسیار پایین بوده است که بسیاری از مقامات، اعمال قوانین سختگیرانه را عامل دستیابی به این موفقیت دانسته‌اند. از سوی دیگر، تاکنون بیش از ۳۵ میلیون نفر از جمعیت کشور، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که البته این روند طی دو ماه آینده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

ظهور دلتاویروس کرونا در کشور، هر چند به تعداد محدود، ترس افزایش افراد آلوده به نوع قدیمی را نیز در میان مقامات تقویت کرده و آن‌ها را به اعمال قوانین جدید سوق داده است. در این راستا، تمام کارکنان دولت و پرسنل درمانی به زودی و اجبارا واکسینه می‌شوند و در مرحله بعد نیز، افراد دارای معلولیت جسمی واکسن کرونا را در یافت خواهند کرد. محدودیت‌های ویژه‌ای بر تردد بین مرزهای کشور اعمال خواهد شد ضمن اینکه از بیست و یکم ژوئیه نیز مقررات خاصی بر مکان‌های تفریحی و مراکز فرهنگی تحمیل می‌شود. در این راستا، تمام افراد بالای ۱۲ سال حین ورود به فضاهای عمومی باید مدرکی مبنی بر دریافت واکسن کرونا یا نتیجه تست منفی آن را در دست داشته باشند.

کد خبر 506981

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کرونا در کشورهاي جهان کشورهای جهان فرانسه رییس جمهور فرانسه ویروس کرونا کرونا ویروس اقدامات شهرهای جهان کرونا دلتا ویروس دلتا ویروس دلتا پلاس کرونا دلتا ویروس جهش یافته هندی کرونا در جهان ویروس کرونای دلتا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل