Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@10:56:31 GMT

دوربین سلفی شگفت انگیز پرچمدار جدید ZTE

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۱۸۸۸

دوربین سلفی شگفت انگیز پرچمدار جدید ZTE

فرارو- حدود یک هفته قبل بود که شرکت چینی ZTE پوستری رسمی از گوشی پرچمدار جدید Axon 30 5G منتشر کرد که در آن به وجود نسل دوم دوربین های زیر نمایشگر اشاره شده بود اما اکنون و در ادامه انتشار تیزرهای دیگر از این گوشی، ZTE تأیید کرد که Axon 30 5G از نمایشگری 120 هرتزی برای پشتیبانی از نسل دوم دوربین های زیر نمایشگر، تجهیز خواهد شد که حکایت از ویژگی های قابل توجه این گوشی پرچمدار جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، سال گذشته بود که شرکت ZTE گوشی Axon 20 5G را به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر خود، راهی بازارها کرد. پس از عرضه این گوشی، سازنده چینی با جدیت بیشتری به دنبال معرفی نسل بعدی دوربین های زیر نمایشگر خود بود که سرانجام در ماه فوریه سال جاری میلادی، نسخه آزمایشی نسل دوم این فناوری را معرفی کرد. پس از آن، این کمپانی تیزری از یک گوشی جدید خود با نام Axon 30 5G منتشر کرد که براساس مشخصات اعلام شده، اولین گوشی این شرکت خواهد بود که مجهز به این نسل دوم دوربین های زیر نمایشگر خواهد شد.

اکنون و یک هفته پس از انتشار اولین تیزر رسمی از گوشی Axon 30 5G، کمپانی ZTE با انتشار یک تیزر رسمی دیگر اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی جذاب را در اختیار ما قرار داده است. تیزر رسمی دوم تأیید می کند که ZTE ظاهرا موفق شده راهی پیدا کند تا تراکم پیکسل‌ها در بالای محل تعبیه‌ی دوربین سلفی را به ۴۰۰ پیکسل بر هر اینچ برساند و این بدان معنا خواهد بود که دوربین سلفی دیگر قابل روئیت نخواهد بود. علاوه براین، ZTE صفحه نمایش این گوشی نیز شاهد ارتقای قابل توجهی شده و به 120 هرتز رسیده است. در مقایسه باید گفت که گوشی Axon 20 5G که مجهز به نسل اول فناوری دوربین زیر نمایشگر بود، با نمایشگر ۹۰ هرتزی راهی بازار شد.

اولین تیزر رسمی ZTE برای گوشی Axon 30 5G

به هرحال باید اشاره کرد که تیزر رسمی ارائه شده توسط کمپانی ZTE اگرچه بخشی از گوشی را به نمایش می گذارد اما این موارد تنها به قاب گوشی و زمینه آن محدود می شود. اما واقعیت این است که این دقیقاً همان چیزی است که ZTE قصد دارد تا به کاربران خود نشان دهد. به عبارت دیگر این شرکت در نظر دارد تا توجه کاربران خود را به سیستم جدید دوربین زیر نمایشگر و تفاوت آن با نسل اول جلب کند، برای همین مهمترین قسمتی که باید به نمایش در بیاید، قسمت بالای گوشی است.

دومین تیزر رسمی گوشی Axon 30 5G

در گوشی Axon 20 5G تراکم صفحه نمایش تنها 200 پیکسل در اینچ بود که از ادغام کامل دوربین با صفحه نمایش جلوگیری می کرد و به همین دلیل دوربین برای کاربران قابل مشاهده بود اما در گوشی Axon 30 5G این تراکم پکسلی به دو برابر یعنی 400 پکسل رسیده است. به گزارش فرارو، همچنین شایع شده که این گوشی دارای صفحه نمایش +1080p می باشد که البته به طور رسمی تایید نشده است. ZTE تاریخ مشخصی برای معرفی Axon 30 5G تعیین نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که این اتفاق در 22 ژوئیه (31 تیرماه) رخ خواهد داد. درواقع این رخداد در پنجشنبه هفته آینده خواهد بود، بنابراین ممکن است شاهد رونمایی از یک یا دو تیزر دیگر تا زمان معرفی رسمی Axon 30 5G باشیم.

مصطفی جرفی

منبع: GSMArena

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی ZTE دوربین های زیر نمایشگر گوشی Axon 30 5G صفحه نمایش تیزر رسمی نسل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن

معروف است که هند کشوری است که به راحتی می توان به آن دل باخت و سخت می توان آن را فراموش کرد: رقص، غذاها و هر چیز کوچکی در هند فریبنده است. آن هایی که حتی یک بار این کشور را دیده اند، دل شان می خواهد که دوباره به آنجا بازگردند.

همه ی این ها به این خاطر است که رسوم و سنت ها و زندگی روزمره ی مردم هند برای گردشگران به قدری شگفت انگیز است که سخت می توان در برابر میل به بیشتر دانستن درباره ی این کشور مقاومت کرد.

به گزارش روزیاتو، با چند حقیقت خواندنی درباره ی کشور هند همراه باشید.

۱- چرا نوزادان خط چشم دارند؟

اگر در هند با یک نوزاد مواجه شوید، به احتمال زیاد نوعی خط چشم به نام سرمه دور چشمانش خواهد داشت. سرمه یک آرایش چشم باستانی است که از دوده درست می شود.

این خط چشم معمولاً روی پلک پایینی نوزاد کشیده می شود. به عقیده ی هندی ها این خط چشم از کودک در برابر شیطان محافظت می کند. برخی هم معتقدند سرمه برای بینایی نوزاد مفید است. با این حال، تاکنون هیچ پژوهش علمی آن را اثبات نکرده است.

۲- رقص یک سبک زندگی است

هندی ها شیفته ی رقص اند. جدا از رقص های معروف بالیوودی، ۸ نوع رقص کلاسیک هم در هند وجود دارد. حسی که رقص های هندی انتقال می دهند با هیچ رقص دیگری در دنیا قابل قیاس نیست و تنها با نگاه کردن به آن ها میل شدیدی به همراهی فوری با آن رقص در شما شکل می گیرد.

۳- حرکات دست ابزاری برای برقراری ارتباط هستند

هندی ها حرکات دست و حالت های چهره ی پرشوری هم دارند. این حرکات به هندی ها کمک می کنند احساسات خود را به شکل عمیق تر و برجسته تری بروز دهند. شاید علت تنوع این حرکات، رقص های کلاسیک و یوگای هندی باشند که در آن ها از حرکات دست استفاده می شود.

۴- یکی از بزرگ ترین صنعت های فیلمسازی دنیا را دارد

بالیوود یکی از بزرگ ترین مراکز فیلمسازی دنیا است. فیلم های تولیدی آن اغلب ترکیبی از ژانرهای تریلر، اکشن، عاشقانه و غیره هستند. شاید به همین دلیل باشد که هنگام تماشای آن ها احساسات مختلفی را تجربه می کنیم.

۵- تندترین چای دنیا را دارد

چای ماسالا که در زبان هندی به معنای «ادویه» است، در هند از محبوبیت زیادی برخوردار است. این چای تقریباً در هر گوشه و کناری از این کشور به فروش می رسد. این چای در دنیا نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چای ماسالا همان چای سیاه است که به آن مقدار شیر و ادویه اضافه می شود. این چای را برای تقویت دستگاه ایمنی، کاهش التهاب و افزایش انرژی مفید می دانند.

۶- برزگ ترین بشقاب غذای دنیا را دارد

تالی (Thali) که در زبان هندی به معنای «بشقاب» است، یک بشقاب فلزی است که در آن ۶ طعم مختلف سرو می شود: شر، شیرین، تند، تلخ، ترش و گس. به عقیده ی هندی ها، غذای کامل، ترکیب متعادلی از این ۶ طعم است.

رستوران های هندی بسیاری از اوقات بیشتر از ۲۰ غذای مختلف در این بشقاب سرو می کنند. به علاوه، همه ی بخش های بشقاب تالی را می توان مجدداً پُر کرد و اگر کماکان احساس گرسنگی می کردید می توانید غذای بیشتری درخواست کنید.

۷- از ظروف چینی استفاده نمی کنند

به جای ظروف چینی و شیشه ای که در بیشتر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب خانواده های هندی از ظروف استیل استفاده می کنند. نظریات مختلفی در توضیح این پدیده مطرح شده است. برخی می گویند ظروف استیل کاربردی ترند چون مانند ظروف شیشه ای و چینی نمی شکنند، لب پر نمی شوند یا ترک بر نمی دارند و ظاهر آن ها برای مدت طولانی ای خوب باقی می ماند.

برخی هم می گویند که ظروف لعاب دار غیرپاکیزه دانسته می شوند چون در حقیقت از گل درست می شوند. دلیل آن هر چه که باشد، به ندرت می توان ظرفی از جنسی جز استیل در خانه های هندی پیدا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد