Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش مجازی نقش مراکز علمی و فرهنگی در تقریب مذاهب اسلامی با سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به مناسبت پنجاهمین سال بازدید رئیس و هیئت اعزامی الازهر از ایران همایش مجازی «نقش مراکز علمی و فرهنگی در تقریب مذاهب اسلامی» عصر روز چهارشنبه 23 تیر به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی رئیس اسبق دانشگاه مذاهب اسلامی، سرکار خانم دکتر اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، شیخ علا الدین زعتری معاون مفتی سوریه، شیخ غازی حنینه از تجمع علمای لبنان، دکتر محمد علی آذرشب استاد دانشگاه تهران، دکتر منیر عادل الدعمی استاد دانشگاه کربلا، دکتر محمد سقا استاد دانشگاه هاروارد آمریکا، دکتر دحام طاها سفیر صلح سازمان ملل، دکتر عبدالسلام محمد ازالازهر، دکتر مصطفی ذوالفقار طلب استاد دانشگاه تهران و دکتر غلامرضا امیر خانی از جمله سخنرانان این همایش هستند.


لازم به ذکر است این وبینار روز چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به وقت تهران در آدرس های زیر به صورت زنده پخش می شود.


آپارات : live.taqrib.ir
اینستاگرام: andishgah.nlai و abarat.tv

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی مجمع تقریب مذاهب سازمان اسناد و کتابخانه ملی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی استاد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد