Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، غلامحسین دغاغله ‌اظهار داشت‌: به توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)، از ٢٠ تیرماه تا ٣١ مرداد سال جاری یک جفت لاستیک با نرخ دولتی به رانندگان متقاضی تعلق می‌گیرد.

وی افزود‌: رانندگانی که حداقل تعداد پنج فقره بارنامه مربوط به حمل گندم، کنجاله سویا و جو مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران از مبدأ بندر امام(ره) به تمام نقاط کشور با مجموع مسافت طی شده ۴۰۰۰ کیلومتر حمل کنند، می‌توانند با مراجعه به پایانه بار بندرامام خمینی (ره) نسبت به دریافت یک جفت لاستیک با نرخ دولتی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) با استفاده از همه ظرفیت‌ها، در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم وسیع ورود کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و اهمیت و حساسیت موضوع و کمک در جهت تسریع روند تخلیه کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در انبارها و در راستای اجرای طرح های تشویقی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور جذب حداکثری رانندگان برای تخلیه بارهای موجود در این بندر، حواله توزیع روغن موتور با نرخ مصوب کارخانه و بدون واسطه در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) تا اطلاع ثانوی به تمامی رانندگان حمل کالاهای اساسی تعلق می گیرد.

وی افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل سنگینی که جهت حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند، می توانند بعد از دریافت نوبت حمل کالای اساسی، نسبت به دریافت روغن موتور تشویقی از نمایندگی شرکت تولید کننده مستقر در پایانه بار با قیمت فروش عمده اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لاستیک روغن کالاهای اساسی بندر امام خمینی ره کامیون دار بندر امام خمینی کالاهای اساسی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

به گزارش قدس آنلاین، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است. 

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو