Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشتریان بانک ملی ایران از امروز تا پایان مرداد ماه فرصت دارند با شرکت در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، علاوه بر دریافت «رسید خوبی» به عنوان اجر معنوی، بخت خود را برای دریافت جوایز امتحان کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این فرصت برای افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در نظر گرفته شده است و تمامی حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای این دوره از قرعه کشی 802 هزار و 900 فقره جایزه به ارزش بیش از یک هزار و 614 میلیارد ریال تخصیص یافته است. یک صد فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، یک هزار و 400 فقره کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش 500 میلیون ریال و یک هزار و 400 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 10 میلیون ریال تنها بخشی از این جوایز است.
باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.
مشتریان بانک ملی ایران برای افتتاح حساب قرض الحسنه،‌ نیازی به مراجعه حضوری به شعب ندارند، بلکه می توانند با استفاده از قابلیت های سامانه «بام» این عملیات را انجام دهند. افزایش موجودی حساب ها نیز با استفاده از سامانه هایی مانند بام، بله و ایوا قابل انجام است
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان