Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یار محمدیان ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه پروژه ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان گلپایگان پایان یافت، اظهار داشت: با رئیس دفتر مقام معظم رهبری به منظور ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر گوگد مکاتبه‌ای انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: دو سال است که اختیار تخصیص بودجه تملک دارایی به ادارات از شهرستان‌ها گرفته شده است و امسال به بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان از محل اعتبارات تملک دارایی بودجه‌ای تعلق نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه بودجه تملک دارایی کاهش یافته و با وجود افزایش تورم اجرای پروژه‌های عمرانی سخت شده است، افزود: امسال از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز ۳۰۰ میلیون تومان به گلپایگان تخصیص داده شد.

۱۱ میلیارد تومان اعتبار در بخش توازن به گلپایگان تخصیص یافت

یار محمدیان گفت: امسال در بخش توازن ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به گلپایگان تخصیص یافت و این رقم مربوط به مدارس فرسوده، خانه‌های بهداشت شهری و روستایی، خانه عالم، توسعه شهرک صنعتی، شهرداری‌های گوگد و گلشهر و آبرسانی شهری و روستایی است.

وی گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه، دولت موظف به واگذاری ۱۰۰ متر مربع زمین به ایثارگران است و اداره راه و شهرسازی گلپایگان در اجرای طرح واگذاری زمین پیشتاز بود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه هر سال با اختصاص بخشی از بودجه فرمانداری توسط شرکت تعاونی دهیاری‌ها و بنیاد مسکن در روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان دو طرح عمرانی اجرا شده است، گفت: سال جاری نیز ۱۳۴ میلیون تومان اعتبار به منظور جاده سازی و پروژه‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اختصاص دادیم.

واگذاری زمین به ۲۱۰ نفر از ایثارگران گلپایگانی

در ادامه رئیس اداره راه و شهرسازی گلپایگان با بیان اینکه در این شهرستان به ۲۱۰ نفر از ایثارگران زمین واگذار شده است، اظهار داشت: در فاز دوم مسکن مهر گلپایگان ۲۶ هزار و ۲۵۰ متر مربع زمین برای ساخت مسکن ایثارگران واگذار شده است.

غلامرضا امینی گفت: زمین‌های واگذاری باید قبل از عملیات ساخت آماده سازی شود و وزارت راه و شهرسازی اعتبار آماده سازی زمین‌ها را نیز تخصیص داده است و تا دو هفته آینده به مناقصه برای آماده سازی گذاشته می‌شود.

۲۳ تیرماه در این شهرستان روز ایثار و شهادت گلپایگان نام گرفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان نیز اظهار داشت: سال ۶۱ در عملیات رمضان ۱۰ رزمنده گلپایگانی به فیض شهادت نائل شدند بنابراین ۲۳ تیرماه در این شهرستان روز ایثار و شهادت گلپایگان نام گرفت و به همین مناسبت از خانواده شهدای عملیات رمضان در محل گلزار شهدای شهر گلپایگان تجلیل می‌شود.

خالق محمد شریفی با بیان اینکه ایثار اجتماعی سیره شهدا است، گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت با مصادیق اسلامی پیوند داده شود آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: به دنبال تدوین اطلس شهدای شهرستان هستیم تا از تحریف خیابان‌ها و مکان‌های عمومی از نام شهدا جلوگیری شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان با بیان اینکه در این شهرستان گلزارهای شهدا ساماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: شهرداری گلپایگان تابلوهای سر درب منازل شهدای شهر را نصب کرده است.

کد خبر 5257085

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حسین یارمحمدیان فرهنگ ایثار و شهادت کسری بودجه پروژه عمرانی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام اراک حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان عکس استانها ایثارگران گلپایگان ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند