Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:33:21 GMT

جنجال بی‌سابقه ؛ توهین پرز به 2 اسطوره رئال

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۲۶۷۷

جنجال بی‌سابقه ؛ توهین پرز به 2 اسطوره رئال

انتشار یک فایل صوتی قدیمی از فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید باعث جنجال و حواشی زیادی شده و در رئال معتقدند توطئه ای علیه این باشگاه صورت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، لو رفتن یک فایل صوتی منتسب به فلورنتینو پرز رئیس رئال که مربوط به سال 2006 است برای او و باشگاه رئال مادرید حاشیه ساز شده است.

فایل صوتی مربوط به زمانی است که پرز در آستانه اشتعفا از سمت خود به عنوان رئیس رئال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از یک دوره شش ساله که رئال دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان را فتح کرد، به دلیل استمرار نتایج ضعیف و سه فصل بدون جام مجبور به استعفا شد و انتخابات زودهنگام به انجام رسید. رامون کالدرون بود که در انتخابات پیروز شد و تا 2009 رئیس رئال مادرید باقی ماند اما به دلیل تقلب، انتخابات مجدد برگزار شد و پرز پس از سه سال به ریاست بازگشت و هنوز بر مسند کار باقی مانده است.

 

 

 

 

در این فایل صوتی منتشر شده در ال کنفیدنسیال، پرز به انتقاد شدید از چند بازیکن رئال به خصوص ایکر کاسیاس و رائول گونزالس می پردازد.

دو بازیکنی که در آن مقطع از مهره های ثابت و غیر قابل انکار رئال بودند پرز در مورد کاسیاس می گوید:« او لیاقت دروازه بانی رئال را ندارد و نباید گلر تیم باشد. حساب کردن روی او اشتباه بزرگی بود. کاسیاس کلاه بزرگی بود که بر سر رئال رفت و رائول نیز دومین کلاهبرداری است که شایستگی پوشیدن پیراهن رئال را ندارد. رائول بازیکن بدی است و فکر می کند باشگاه متعلق به اوست.»

 

 

 

 

پرز در ادامه می گوید:« بازیکنان بسیار خودخواه هستند و اصلا نمی توان روی آنها حساب کرد. کسی که روی اینها حساب کند، اشتباه کرده است. من مجموعه ای از بازیکنان وحشتناک را در اختیار دارم.»

پرز در این قابل صوتی اما به دفاع و حمایت از زیدان و دیوید بکام می پردازد.

 

 

 

 

انتشار این فایل پس از 15 سال خشم باشگاه رئال را به دنبال داشته است. طبق گزارش آاس، در رئال معتقدند که انتشار این فایل به منظور لطمه زدن به حیثیت و اعتیار پرز بوده و علت اصلی آن به پروژه بزرگ سوپرلیگ مربوط می شود.

پرز رئیس این پروژه است که خیلی زود برگزاری اش منتفی شد. سه ماه پیش اعلام شد که سوپرلیگ اروپا از فصل بعد راه اندازی خواهد شد اما ابتدا شش باشگاه انگلیسی و سپس اتلتیکو، میلان و اینتر انصراف دادند تا تنها رئال، بارسا و یوونتوس در پروزه باقی بمانند.

 

 

 

 

هر سه باشگاه هنوز روی برگزاری سوپرلیگ اصرار دارند و یوفا به شدت علیه شان موضع گرفته و قصد تنبیه شان را نیز داشت که با حکم دادگاهی در سوئیس این جریمه منتفی شد.

در رئال معتقدند که توطئه ای علیه پرز و باشگاه رئال مادرید صورت گرفته و به طور جدی قصد پیگری آن را دارند و احتمال شکایت رسمی باشگاه نیز بالاست.

 

 

فلورنتینو پرز (مدیر عامل) زیدان (سرمربی) تیم ملی اسپانیا یوفا رائول گونزالس رئال مادرید ایکر کاسیاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی تیم ملی اسپانیا یوفا رائول گونزالس رئال مادرید ایکر کاسیاس رئال مادرید فایل صوتی رئیس رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱