Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:35:08 GMT

حرف های باورنکردنی پرز در مورد رائول و کاسیاس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۲۷۷۳

حرف های باورنکردنی پرز در مورد رائول و کاسیاس

انتشار یک فایل صوتی قدیمی از فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید باعث جنجال و حواشی زیادی شده و در رئال معتقدند توطئه ای علیه این باشگاه صورت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، لو رفتن یک فایل صوتی منتسب به فلورنتینو پرز رئیس رئال که مربوط به سال 2006 است برای او و باشگاه رئال مادرید حاشیه ساز شده است.

فایل صوتی مربوط به زمانی است که پرز در آستانه استعفا از سمت خود به عنوان رئیس رئال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از یک دوره شش ساله که رئال دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان را فتح کرد، به دلیل استمرار نتایج ضعیف و سه فصل بدون جام مجبور به استعفا شد و انتخابات زودهنگام به انجام رسید. رامون کالدرون بود که در انتخابات پیروز شد و تا 2009 رئیس رئال مادرید باقی ماند اما به دلیل تقلب، انتخابات مجدد برگزار شد و پرز پس از سه سال به ریاست بازگشت و هنوز بر مسند کار باقی مانده است.

 

 

 

 

در این فایل صوتی منتشر شده در ال کنفیدنسیال، پرز به انتقاد شدید از چند بازیکن رئال به خصوص ایکر کاسیاس و رائول گونزالس می پردازد.

دو بازیکنی که در آن مقطع از مهره های ثابت و غیر قابل انکار رئال بودند پرز در مورد کاسیاس می گوید:« او لیاقت دروازه بانی رئال را ندارد و نباید گلر تیم باشد. حساب کردن روی او اشتباه بزرگی بود. کاسیاس کلاه بزرگی بود که بر سر رئال رفت و رائول نیز دومین کلاهبرداری است که شایستگی پوشیدن پیراهن رئال را ندارد. رائول بازیکن بدی است و فکر می کند باشگاه متعلق به اوست.»

 

 

 

 

پرز در ادامه می گوید:« بازیکنان بسیار خودخواه هستند و اصلا نمی توان روی آنها حساب کرد. کسی که روی اینها حساب کند، اشتباه کرده است. من مجموعه ای از بازیکنان وحشتناک را در اختیار دارم.»

پرز در این قابل صوتی اما به دفاع و حمایت از زیدان و دیوید بکام می پردازد.

 

 

 

 

انتشار این فایل پس از 15 سال خشم باشگاه رئال را به دنبال داشته است. طبق گزارش آاس، در رئال معتقدند که انتشار این فایل به منظور لطمه زدن به حیثیت و اعتبار پرز بوده و علت اصلی آن به پروژه بزرگ سوپرلیگ مربوط می شود.

پرز رئیس این پروژه است که خیلی زود برگزاری اش منتفی شد. سه ماه پیش اعلام شد که سوپرلیگ اروپا از فصل بعد راه اندازی خواهد شد اما ابتدا شش باشگاه انگلیسی و سپس اتلتیکو، میلان و اینتر انصراف دادند تا تنها رئال، بارسا و یوونتوس در پروژه باقی بمانند.

 

 

 

 

هر سه باشگاه هنوز روی برگزاری سوپرلیگ اصرار دارند و یوفا به شدت علیه شان موضع گرفته و قصد تنبیه شان را نیز داشت که با حکم دادگاهی در سوئیس این جریمه منتفی شد.

در رئال معتقدند که توطئه ای علیه پرز و باشگاه رئال مادرید صورت گرفته و به طور جدی قصد پیگیری آن را دارند و احتمال شکایت رسمی باشگاه نیز بالاست.

 

در بیانیه فلورنتینو پرز و در واکنش به این قضیه آمده است:« حرف هایی که مخفیانه توسط دکتر خوزه آنتونیو آبیان ضبط شده و سال هاست او در سو استفاده از آنها ناموفق بوده، به شکل عجیبی در روزنامه ال کنفیدنسیال و پس از گذشت سال ها منتشر می شود.

انتشار این فایل آن هم پس از این سال ها به خاطر مشارکت من در شکل گیری سوپرلیگ اروپاست. این قضیه را در اختیار وکلایم گذاشته ام و در حال بررسی اقدامات احتمالی هستیم.»

 

 

فلورنتینو پرز (مدیر عامل) زیدان (سرمربی) تیم ملی اسپانیا یوفا رائول گونزالس رئال مادرید ایکر کاسیاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی تیم ملی اسپانیا یوفا رائول گونزالس رئال مادرید ایکر کاسیاس فلورنتینو پرز رئال مادرید فایل صوتی رئیس رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟

رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی‌های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. ۱۲ پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل‌ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می‌توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روز‌های قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.
توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می‌رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می‌کنید.»


در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی‌های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می‌شود: «من چند بار بازی‌های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آنها اگر به ۱۰ ثانیه عقب‌تر برگردید، اصلا به نظر نمی‌رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.

همیشه نمی‌توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می‌کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می‌گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می‌شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی‌رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)