Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و شصت و یکمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ اظهار کرد: شیراز به عنوان قطب پزشکی منطقه به شمار می‌رود و تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر حفظ و ارتقای این جایگاه است تا بتوانیم خدمات را به بهترین گونه به مردم ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، میزان رضایتمندی مراجعان از خدمات ارائه شده در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی را یکی از شاخص‌های مهم کیفیت ارائه خدمات دانست و بر تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بزرگترین تا کوچکترین واحد‌های زیرمجموعه برای تحقق این رسالت تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به پاندمی کروناویروس، همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در بحران شدیدی به سر می‌برند و لازم است در این شرایط مسئولان مراکز خدمات بهداشتی درمانی با ارایه خدمات مطلوب، میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان را ارتقا بخشند.

دکتر لطفی با توجه به روند افزایشی مراجعه به مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس در استان و شناسایی موارد ابتلا به بیماری، افزود: بستری مبتلایان به این بیماری در بیمارستان‌های استان نیز در حال افزایش است و ضرورت دارد در شرایط کنونی، تمامی واحد‌ها در حالت آماده باش بوده و توان مضاعفی در این زمینه به کار بسته شود.

دکتر لطفی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت جدی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: پایبندی مردم به این مسئولیت مهم در این پاندمی، تنها راهکار مناسب برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بررسی وضعیت موارد ابتلا به کروناویروس در شهرستان‌های استان، ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان را نیز مورد ارزیابی قرار داد و برای بهبود خدمات در شهرستان‌های دارای موارد بالای ابتلا به کووید۱۹، دستورات لازم را صادر کرد.

او همچنین فعالیت مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس، آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید۱۹و اقدامات کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا خدمات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهداشتی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس