Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حسین کلانی که سابقه گلزنی به استقلال در دربی‌های مختلف را دارد در خصوص جدال سرخابی در جام حذفی با اشاره به حواشی پیش آمده بین اعضای دو تیم گفت: بازیکنان در داخل زمین رقابت دارند و در بیرون از زمین رفیق و دوست هم هستند. رفاقت در کنار رقابت مهم است. پرسپولیس و استقلال بهترین تیم‌های کشورمان هستند و بازیکنان شعور و درک لازم را دارند و نیازی نیست تا توصیه‌ای به آن‌ها کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، مربیان می‌توانند بهترین توصیه را به بازیکنان داشته باشند که مردانه بازی کنند و به رقیب خود احترام بگذارند.

وی همچنین افزود: بازیکنان پرسپولیس و استقلال با هم درگیری ندارند، اما افرادی که در فضای مجازی قصد دارند خودشان را نشان بدهند، حرف‌هایی می‌زنند که حواشی برای این ۲ تیم ایجاد می‌کند. آن‌ها با این کار به تیم مورد علاقه خودشان لطمه می‌زنند. بازی دربی همانند سایر دیدارها است، اما بعضی‌ها برای سرگرم کردن مردم، شهرآورد را بزرگش می‌کنند. بهره برداری تبلیغاتی و مالی تنها تفاوت دربی با بازی‌های دیگر است.

کلانی در پایان گفت: به نظرم فوتبال قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین کلانی پرسپولیس پرسپولیس حسین کلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است