Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و دکتری بین الملل برای سال تحصیلی 1401-1400 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، دکتر زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارچوب برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های نظام آموزشی عالی کشور و همچنین برنامه های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دورهای تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و توسعه پژوهش، از میان داوطلبان واجد شرایط تحصیل در مقطع دکتری تخصصی (PhD) و کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401-1400 دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد و دکتری پردیس بین المللی ارس از طریق بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه تخصصی صورت می پذیرد و اجرای کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شود.

امام جمعه گفت: علاقه مندان می توانند در 55 رشته مقطع کارشناسی ارشد و 22 رشته دکتری تخصصی در گروه های علوم انسانی و فنی و مهندسی ثبت نام نمایند .

وی گفت: گروه علوم اجتماعی و رفتاری شامل رشته های مدیریت، حسابداری و مهندسی مالی؛ علوم اقتصادی، مشاوره و روانشناسی و تربیت بدنی و علوم ورزشی، گروه علوم انسانی در رشته های حقوق کیفری و جرمشناسی،  آموزش زبان انگلیسی، HSE، MBA، و همچنین گروه فنی و مهندسی در رشته های علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی محیط  زیست- برنامه ریزی و مهندسی آب و فاضلاب در دوره های ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

رییس پردیس ارس همچنین گفت:  در گروه هنرهای زیبا معماری و هنر، تصویر سازی و طراحی صنعتی، مهندسی  معماری و مهندسی پزشکی و علوم زیستی  از رشته های است که در مقطع کارشناسی ارشد  پذیرش دانشجو صورت می پذیرد.

وی، همچنین با بیان اینکه پردیس ارس یکی از پردیس بین‌المللی دانشگاه تهران به شمار می‌آید، یادآوری کرد: دو هدف در اینجا دنبال می‌شود یکی پذیرش دانشجویان خارجی و دیگری بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند.

به گفته وی، علاقه خروج از ایران حالا بیشتر در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است که با توجه به وضعیت جمعیت جوان کشور این اتفاق به نفع کشور ما نخواهد بود. فلسفه تشکیل پردیس بین المللی، جذب دانشجویانی است که می خواهند در خارج کشور تحصیل کنند.

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران گفت: طبق توافق نامه با منطقه آزاد ارس دانشجویان خارجی نیز برای اسکان مشکلی نخواهند داشت.

زهرا امام‌جمعه همچنین گفت: داوطلبان می توانند تا روز پنجشنبه 31 تیرماه ماه برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس به آدرس aras.ut.ac.ir مراجعه کنند. و مدارک خود را بارگذاری نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی اینستاگرام پردیس بین المللی ارس به نشانیarasinternationalcampus  مراجعه و یا با شماره تلفن های: 7-04142024825 دفتر تهران: 02188990529 تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری