Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، در روز های اخیر مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در محافل مختلف با هم مجادلاتی داشته اند و حتی کانال های اطلاع رسانی هر دو باشگاه برای هم جوابیه هایی صادر کردند در این بین حتی کار به مناظره رادیویی کشیده شد و دو معاون باشگاه استقلال و پرسپولیس با ادبیات ناپسند علیه هم موضع گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش نیز پس از این اتفاقات به هر دو باشگاه تذکر جدی داده است.

وزارت ورزش که متولی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، به هر دو تیم تذکر شدید داده و از آن ها خواسته دست از این رویه بردارد در همین راستا شنیدیم تذکر به باشگاه استقلال شدید تر بوده چرا که وزارت ورزش معتقد است برخی مدیران این باشگاه آغاز کننده این حواشی بوده اند.

وزارت ورزش از احمد مددی خواسته این فضای پر از تنش را قبل از دربی حذفی کنترل کند همچنین از جعفر سمیعی نیز خواسته شده از مدیران زیر دست خود بخواهد وارد این حواشی و تنش ها نشوند.

برخی مدیران ارشد وزارت ورزش اعتقاد دارند مدیریت باشگاه استقلال در پی ناکامی در اداره این باشگاه و ناتوانی در برآورده ساختن توقعات کادر فنی و بازیکنان، به مسائل حاشیه ای روی آورده و تلاش می کند تا همه حواس ها را از این قضیه مدیریتی به سمت دو قطبی قرمز و آبی منحرف کند.

در راهروهای وزارت ورزش شنیدیم در این خصوص به احمد مددی تذکر جدی داده شده که از دامن زدن به حواشی پرهیز کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس باشگاه استقلال وزارت ورزش دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته وضعیت باشگاه استقلال را محکوم کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود درباره چند پرونده صادر کرد که آرای صادره به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: بازگشت آقای گل به استقلال؟

*با توجه به شکایت سعید جلالی راد از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰۷ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت حمید نعمتی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۷ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت امیرعلی طاهری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۷۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۳ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230000 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • کمیته وضعیت باشگاه استقلال را محکوم کرد
  • بی‌توجهی پیکان به جنگ استقلال و پرسپولیس
  • باشگاه استقلال 50 میلیون جریمه شد
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • هاشمی: باید به استقلال وپرسپولیس کمک کرد تا از مسیرشان دور نشوند
  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • عسکری: با هماهنگی وزارت ورزش برای تغییر پسوند «استقلال» اقدام می‌کنیم
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • وزارت جهاد تذکر گرفت؛ جلوگیری از صادرات جهت تنظیم بازار ممنوع است