Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار ممسنی با اشاره به زلزله ۴.۹ ریشتری در منطقه بابامنیر گفت: مدیریت بحران شهرستان در آماده‌باش کامل است اما هنوز گزارشی مبنی بر خسارت اعلام نشده است. - اخبار استانها -

داوود ایوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در‌ شیراز‌، با اشاره به زلزله 4.9 ریشتری منطقه بابامنیر شهرستان ممسنی اظهار داشت: این زلزله در نورآباد و منطقه ماهور نیز احساس شد و به‌همین دلیل مدیریت بحران شهرستان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زلزله 4.9 ریشتری "بابامنیر" در استان فارس را لرزاندزلزله 4 ریشتری "ریوش" را لرزاندنماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: دولت کم کاری خود در قبال زلزله‌زدگان خراسان شمالی را جبران کندتیم های ارزیاب هلال‌احمر خوزستان به مناطق زلزله زده "جایزان" اعزام شدند

وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند، گفت: با این حال هنوز گزارشی مبنی بر خسارت مالی و جانی از کانون این زلزله که بابامنیر بوده اعلام نشده است. 

فرماندار شهرستان ممسنی با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر استحکام سازی در این منطقه صورت گرفته است، افزود: با توجه به استحکام سازی احتمال خسارت بسیار پایین است. 

انتهای پیام/424 / ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس