Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر و پررنگ شدن بازی‌های رایانه‌ای و اهمیت کاربران به این بازی‌ها به خصوص بازی‌های رایانه‌ای باعث شده تا شایعاتی پیرامون بازگشت ادعای شیائومی به بازی رایانه لوحی Android به وجود بیاید اما شواهد نشان می‌دهد این تنها یک شایعه نیست و اکنون فهرستی از آنچه به نظر می‌رسد لوازم جانبی صفحه کلید و قلم برای تبلت Mi Pad ۵ که هنوز این شرکت آن را رسمی نکرده است فاش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب توجه این است که این لوازم قبل از عرضه این تبلت فاش شده است.

این گواهینامه با مجوز از اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ارائه می‌شود و چندین تصویر از صفحه کلید را در کنار قلم نشان می‌دهد که دارای یک جلد جداگانه است. اما صفحه کلید با صفحه لمسی ارائه نمی‌شود و به نظر می‌رسد دارای لایه محافظتی نیز است.

موارد فاش شده قبلی در رابطه با این محصول نشان داده بود که Mi Pad ۵ دارای یک باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی و یک دوربین سه گانه است که یادآور سری گوشی‌های هوشمند Mi ۱۱ است. صحبت از وجود مدل Mi Pad Pro با نمایشگر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۵۶۰، ۱۶، ۱۶۰۰ است. گفته می‌شود در مدل استاندارد از تراشه Qualcomm's Snapdragon ۸۷۰ استفاده شده در حالی که Pro می‌تواند در عوض Mediatek’s Dimensity ۱۲۰۰ را انتخاب کند. انتظار می‌رود Mi Pads جدید شیائومی اواخر ماه جاری به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید

شارژ شگفت انگیز ۲۰۰ وات شیائومی به واقعیت تبدیل می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شیائومی کیبورد حرفه ای صفحه کلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز