Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلورنتینو پرز از منتشر کنندگان فایل صوتی توهین به رائول و کاسیاس شکایت می کند

رسانه ال کانفیدنشال فایل های صوتی جنجالی از فلورنتینو پرز منتشر کرده که طی آن رییس باشگاه رئال مادرید طی سال های 2006 تا 2008، توهین هایی باورنکردنی به ایکر کاسیاس و رائول گونزالس، دو اسطوره این باشگاه انجام داده است. فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید از طریق وب سایت این باشگاه در دفاع از خود بیانیه ای منتشر کرده است:

به دنبال مطلب منتشر شده توسط ال کانفیدنشال، مهم است که شفاف سازی هایی انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقل قول ها در مکالمه ای خصوصی توسط آقای خوزه آنتونیو آبیان منتشر شده و او سال ها در تلاش بود این فایل های صوتی را بفروشد که با موفقیتی روبرو نشد. از این که امروز این فایل های صوتی با وجود گذشت زمانی طولانی از سوی ال کانفیدنشال منتشر شد، متعجب شدم. این نقل قول های تقطیع شده، بخشی از مکالمه ای بودند که موضوعات و زمینه گسترده تری داشتند. این که فایل های صوتی مذکور پس از گذشت چندین سال منتشر شده اند به این خاطر است که من مشارکت زیادی در جریان سوپرلیگ داشتم و این یک توطئه است. 

فلورنتینو پرز همچنین تایید کرد از ال کانفیدنشال و خوزه آنتونیو آبیان شکایت خواهد کرد. 

رسوایی فایل صوتی فلورنتینو پرز ادامه دارد؛ توهین باورنکردنی به رائول و کاسیاس

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فلورنتینو پرز فایل های صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد

وزیر امور خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، درباره آخرین تحولات جنگ غزه و موضوعات مرتبط به آن اظهارنظر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما تمایل داریم که کشور مستقل فلسطین را تشکیل دهیم و به خشونت و درگیری‌های ۷۰ ساله پایان دهیم.

وی افزود: جامعه بین‌الملل مخالف راه حل نظامی در رفح است، چرا که منجر به وقوع فاجعه‌ای انسانی خواهد شد.

سامح شکری تاکید کرد: هم اکنون طرحی برای آتش‌بس در غزه روی میز است و دو طرف باید آن را مورد بحث و بررسی قرار داده و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

وی افزود: ما باید شروطی را تعیین کنیم که منجر به مشارکت حماس در تشکیل کشور فلسطین شود. مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، مقاومت نیز طبق قوانین بین‌الملل قابل توجیه است.

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت