Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادوشوویچ که طی چند هفته اخیر موضع سختی علیه باشگاه پرسپولیس و به ویژه ابراهیم شکوری گرفته بود، در آخرین مصاحبه اش باز هم علیه سخنگوی باشگاه پرسپولیس موضع گیری کرد و شکوری را بزرگ ترین عامل جدایی اش از پرسپولیس تلقی کرد اما حالا گفته می شود در آستانه بازگشت به پرسپولیس است!

رادو حتی در ادعایی عجیب عنوان کرده فسخ قرارداد، تنها راهی است که می‌تواند از کارهای شکوری فرار کند و این نشان می دهد عامل اصلی جدایی او شکوری بوده است اما حالا چگونه می توان یک بازیکن و مدیر میانی باشگاه را در این شرایط و با این مواضع ، در یک مجموعه گنجاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اظهار نظر باعث شد شکوری پاسخ تندی به دروازه بان کروات تیمش بدهد که حالا مشخص نیست تکلیف این حمله و ادعاهای عجیب چه می شود؟

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در توییتر نوشته بود : هر هفته و دقیقا روز قبل از بازی، بازیکن مثلا متعصب تیم که در این مقطع حساس در حال کباب خوردن و نوشیدن در کشورش است، مصاحبه می کند.

پول مفت قرارداد 4 ساله بدجور مزه کرده است. برای حفظ آرامش تیم دیگر صحبتی نمی کنم و همه موضوعات گفته شده است.

باید منتظر بود و دید سرانجام رادو و باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد و این دو نفر جملات زشت و ادعاهای عجیب علیه یکدیگر را چگونه توجیه می کنند؟ به خصوص اینکه رادوشوویچ گفته بود مدیران پرسپولیس پای ضربه و توهین به نظام را هم وسط کشیدند! حالا در صورت بازگشت رادو، باید این ماجراها هم مشخص شود و شکوری نیز درباره ادعاهایش علیه بازیکن خارجی تیم توضیح دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا رادوشوویچ پرسپولیس ابراهیم شکوری کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس سونگون در ورزشگاه پاس قوامین است.

هواداری‌ها که فصل گذشته به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بودند حالا در پی رسیدن دوباره به جمع تیم‌های پایانی هستند‌.

مسعود شجاعی در این بازی از آرشا شکوری، گلر زیر ۱۹ سال و ادریس رحمانی خرید زیر ۲۳سال این تیم در پنجره زمستانی از استقلال ملاثانی استفاده می‌کند.

ترکیب هوادار:
آرشا شکوری، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد، صائب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد میری، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، یونس شاکری و عبدالکریم اسلامی

دیگر خبرها

  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟