Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری چندجانبه دانشگاه شهرکرد، پارک علم و فنآوری چهارمحال و بختیاری، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با موضوع توسعه فناوری منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری چندجانبه دانشگاه شهرکرد، پارک علم و فنآوری استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های چند جانبه فنی و تخصصی با موضوع ایجاد بستر مناسب برای جذب و تجاری سازی ایده‌های حوزه زیست فناوری، هدایت و راهبری دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی با رویکرد تکمیل زیست بوم مذکور، شناسایی صاحبان ایده و فنآوری در حوزه زیست فناوری و هدایت و کمک به آن‌ها جهت تجاری سازی با هدف ارتقا اکوسیستم نوآوری و فناوری در حوزه زیست فناوری، رفع نیاز‌های فناورانه صنعت و جامعه در حوزه زیست فناوری، برنامه ریزی مشترک به منظور سیاست گذاری و جهت دهی حوزه زیست فناوری در راستای ایجاد اشتغال پایدار و ظرفیت سازی استانی که با تجمع ظرفیت‌های طرفین قابل تامین و مرتفع سازی  منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارد داد با حضور سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد، محسن مبینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد، اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فنآوری استان چهارمحال و بختیاری، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و مهربان صادقی معاون تحقیقات و فنآوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در دانشگاه شهرکرد امضا شد.


تامین محل فعالیت و تجهیزات موردنیاز هسته‌ها و واحد‌های فناور واجد شرایط با محوریت پارک، همکاری دانشگاه هادر تسهیل فرایند استفاده هسته‌ها و واحد‌های فناور مستقر در پارک و مراکز رشد از تجهیزات آزمایشگاهی موجود، همکاری و ظرفیت سازی جهت حمایت از ایده‌ها و نوآوری‌ها و پایان نامه‌های محصول و خدمات محور در قالب طرح «جوانه رویش »، جذب و هدایت اعضای هیئت علمی و دانشجویان در رشته‌های علوم پایه، زیست فناوری، پیراپزشکی و سایر رشته‌های مرتبط به سمت تجاری سازی دستاورد‌های پژوهشی، جذب و هدایت پایان نامه‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی حوزه زیست فنآوری قابل تجاری سازی سمت پارک و مراکز رشد استان، تعریف پروزه‌های فی مابین به منظور نیل گسترده‌تر به هداف تفاهم نامه از مهمترین محور‌های این تفاهم نامه چندجانبه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری دانشگاه شهرکرد فناوری چهارمحال و بختیاری حوزه زیست فناوری دانشگاه شهرکرد تفاهم نامه تجاری سازی پارک علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند