Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بعد از صحبت های اولیه از سوی رییس فدراسیون فوتبال با مهدی مهدوی کیا، ستاره سال های نه چندان دور فوتبال قبول کرده است هدایت این تیم را در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا بر عهده بگیرد. اما اتفاقات روزهای اخیر شاید موجب شود او به حضور خود در باشگاه هامبورگ ادامه داد. 

فدراسیون فوتبال در اولین گام و با توصیه کمیته ملی المپیک داریوش مصطفوی را به عنوان مدیر تیم امید انتخاب کرده است؛ در صورتی که برای این انتخاب هیچ مشورتی با مهدی مهدوی کیا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی میرشاد ماجدی – رییس کمیته جوانان – هم علیه مهدی مهدوی کیا موضع گرفته ودر یک مصاحبه رادیویی این چنین گفته است: «اگر رئیس فدراسیون علاقه مند است که کار را در تیم‌های پایه به مهدوی‌کیا بسپارد در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهم. با توجه به مسابقاتی که تیم المپیک در پیش دارد، فدراسیون و در رأس آن عزیزی خادم تصمیم گرفت هر چه سریع‌تر برای این تیم برنامه‌ریزی صورت بگیرد. به همین دلیل وی مذاکراتی را با مهدی مهدوی‌کیا انجام داد و او هم تلویحا موافقت کرد که به عنوان سرمربی در تیم المپیک کار کند.نشستی هم در کمیته ملی المپیک با حضور ریاست فدراسیون و آقای صالحی امیری برگزار شد و در این جلسه هماهنگی‌های خوبی برای حضور پرقدرت تیم المپیک در مسابقات پیش رو صورت گرفت. حقیقیت این است با بنده چنین صحبتی نشده و حقیقتا من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. همکاران رسانه‌ای تماس‌ها متعددی با من پیرامون این اظهار نظر عزیزی خادم گرفتند، اما همان طور که می‌دانید کمیته جوانان یک وظیفه ذاتی دارد که تیم‌های پایه را هماهنگی کند. من هم به عنوان مسئول کمیته با قدرت و به کارم ادامه می‌دهم مگر آنکه عزیزی خادم تصمیم داشته باشد از فرد دیگری به جای من استفاده کند.»

شاید به همین بهانه مهدی مهدوی کیا عقب نشینی کند و عطای حضور در تیم ملی امید را به لقایش ببخشد. پیشتر هم هدایت تیم های ملی پایه از جمله تیم امید به مهدی مهدوی کیا پیشنهاد شده بود که او قبول نکرد. این موضوعی است که از سوی حمید استیلی مدیر سابق تیم ملی امید فاش شده است که گفته مهدی مهدوی کیا را برای اولین بار برای هدایت تیم ملی امید به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده بود که…

بیشتر بخوانید: استعفا ندادم؛ مجبورم کردند دروغ بگویم/ محرومیتم قلابی بود؛ کفاشیان گفت غلط کردم! فرش قرمز عزیزی خادم زیر پای مهدوی کیا/ او در ۱۰ بازی آینده تیم ملی هم مشاور من است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا تیم ملی فوتبال امید فدراسیون فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم