Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد آل کثیر برای دیدار با استقلال می تواند سرخ‌پوشان را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس تهران در حالی در برابر فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رسید که عیس آل کثیر در دقیقه ۸۳ به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست از زمین بازی خارج شد و جای خود را به مهدی عبدی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس شب گذشته نیز درحالی در برابر آلومینیوم اراک به برتری ۲ بر صفر رسید که سرخ‌پوشان مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداشته است.

آل کثیر درحالی تمرینات خود را پیگیری می‌کند که پرسپولیس در دیداری حساس در روز پنج شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت. اما گفته شد این مهاجم که سابقه گلزنی در دربی برگشت را مقابل استقلال در کارنامه خود دارد نمی ‌تواند سرخ‌پوشان را در دربی همراهی کند.

آل کیر عصر امروز تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است تا نشان دهد چقدر برای حضور در ترکیب پرسپولیس بی تاب است. او در تصویری که منتشر کرده آخرین وضعیت انگشت های آسیب دیده اش را در فاصله ۲ روز تا دربی به تصویر کشیده است.

کادر پزشکی پرسپولیس همچنان در تلاش است تا وی را به بازی حساس پرسپولیس با استقلال برساند اما باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار آل کثیر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس دربی پرسپولیس پرسپولیس تهران پرسپولیس و استقلال دربی دربی 96 عیسی آل کثیر لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است