Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

این که پرسپولیسی‌ها علیه این مجری شوند قابل پیش بینی بود ولی شدت انتقادات از محمد میر به حدی بود که گریبان خود تلویزیون و شبکه ورزش را هم گرفت و انتقادات زیادی از آنها مطرح شد.

خیلی‌ها به ماجرای حق پخش اشاره کردند و خیلی‌های دیگر وارد کرکری‌های مرسوم شده و مثلا از مجری شبکه ورزش پرسیدند چرا وقتی استراماچونی صندلی پرت کرد و یا وقتی مجیدی به کنفرانس نمی‌رود چیزی نگفتی و درخواست محرومیت آنها را مطرح نکردی؟

پرسپولیسی‌ها در این ماجرا همه جوره پشت سرمربی تیمشان ایستادند واز یحیی حمایت کردند که طبیعی هم بود اما شدت انتقادات از میر و البته صداو سیما خیلی بالا است و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که یک مجری حق دارد از یک مربی درست یا غلط انتقاد کند یا نه، بحث مفصلی را می‌طلبد اما به هر حال مجریان حداقل در مورد مربیان تیم‌های محبوب باید کمی بیشتر مراقب باشند. آن هم وقتی دربی نزدیک است. البته قطعا محمد میر حرف رنگی نزده اما به هر حال در مورد مدل صحبت‌های او و این که گفت چرا یحیی محروم نشد، پرسپولیسی‌ها خیلی شاکی شدند.

در این زمینه بخوانید: تصاویر و متن حمله عجیب و تند دو مجری تلویزیون به یحیی گل‌محمدی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تلویزیون پرسپولیس تلویزیون خبر ویژه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران