Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز سه شنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نسبت به خیز جدید کرونا در استان خوزستان هشدار داد.

وی افزود: درصورت نادیده گرفتن وضعیت هشدار و توجه نکردن کافی به دستورالعمل‌های بهداشتی، این ‌۲ شهر در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت و استان نیز وارد موج جدید کرونا خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از مردم خوزستان تقاضا داریم رعایت پروتکل ها از جمله ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها را جدی بگیرند تا از این موج بیماری عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون ۲۲۳ هزار خوزستانی در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان

هواشناسی به کشاورزان هشدار داد.   سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال