Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@14:27:32 GMT

رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۴۳۷۲

رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، گفت: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می‌شود.

مهرداد ویسکرمی، در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان و جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی استان، با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، اظهار کرد: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آماده هستیم در راستای مشکلات قرآنی مؤسسات که با ادارات در استان دارند با نقش کاربردی ورود پیدا کنیم و مطالبات جامعه قرآنی‌ و مؤسسات طی نامه‌ای به بنده ارائه شود.

در این دیدار که حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از مؤسسات قرآنی به‌عنوان ظرفیت‌های قرآنی مناسب و همچنین از مهدی ویسکرمی به‌عنوان یک چهره با اخلاق قرآنی و تأثیرگذار یاد کرد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه خواستار رسیدگی بیمه‌های قرآنی و جذب مربیان قرآنی در آموزش و پرورش شد.

در ادامه این دیدار روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان ضمن ارائه گزارشی با نگاه یک دهه از اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان خواستار حمایت و راهکارهایی برای بهبود فعالیت‌های مؤسسات قرآنی شد و از نماینده جامعه قرآنی خواست که پیگیر حل مشکلات قرآنیان در سطح کشور و استان با ارائه طرحی به مجلس برای دارا بودن یک نهاد متولی برای رسیدگی به امورات قرآن در کشور شوند و در استان هم‌افزایی‌هایی با تعامل از مدیران تأثیرگذار برای خدمت به قرآن صورت بگیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام تاج‌امیر، مدیر مؤسسه عاشقان مهر علوی بروجرد، یاسمیان، مدیر مؤسسه قرآنی یاس نبی، حاصلی، مدیر مؤسسه طاها یاسین خرم‌آباد، یاراحمدی، مدیر مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) خرم‌آباد، سعیدی،  مدیر مؤسسه ولایت نبی کوثر و مهتاب عیدی، مدیر مؤسسه قرآنی نورالمبین خرم‌آباد هر کدام به بیان نظرات خود برای حل مشکلات مؤسسات قرآنی پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماينده مجلس قرآن کريم موسسه قرآنی اتحادیه مؤسسات قرآنی مربیان قرآن حجت الاسلام مدیر مؤسسه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  ۲۸ شعبه جامعة القرآن خردسال در همدان فعالیت می‌کند که بیش از یک هزار و ۵۰۰ کودک در این مراکز به فراگیری قرآن می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد