Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم ساعدی در جمع دانشجویان دانشگاه افسری خاتم‌الانبیا (ص) پدافند هوایی ارتش گفت: در نظام خلقت مرد تکیه‌گاه و زن تکیه‌خواه آفریده شده است. شما جوانان عزیز باید تکیه گاه مطمئنی برای همسران و خانواده خود باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه افسری خاتم‌الانبیا (ص) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تقدیر از دانشجویان متاهل دانشگاه پدافند هوایی گفت: انسان با ازدواج مسیر جدیدی در زندگی خود ایجاد می‌کند که باید با قدم‌های استوار این مسیر را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظام خلقت مرد تکیه‌گاه و زن تکیه‌خواه آفریده شده است. شما جوانان عزیز باید تکیه‌گاه مطمئنی برای همسران و خانواده خود باشید.

وی با تاکید بر احترام به والدین همسر ادامه داد: احترام به پدر و مادر همسران باید متناسب با احترام به پدر و مادر خود فرد باشد و باید این نکته را در نظر بگیریم که احترام یک مسئله متقابل است.

فرمانده دانشگاه افسری خاتم‌الانبیا (ص) پدافند هوایی بحث و جدل در زندگی را موجب از دست دادن فرصت‌ها دانست و تصریح کرد: زوجین باید بحث و جدل بیهوده را در زندگی کنار بگذارند و با بخشش، بزرگواری و عشق با هم تعامل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیژن ساعدی دانشگاه افسری خاتم الانبیا دانشجویان متاهل پدافند هوایی پدافند هوایی تکیه گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید