Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@04:18:27 GMT

اصغر فرهادی و امیر جدیدی روی فرش قرمز کن چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۴۴۵۰

اصغر فرهادی و امیر جدیدی روی فرش قرمز کن چه گفتند؟

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر فرهادی در گفتگویی کوتاه روی فرش قرمز جشنواره کن درباره برگزاری این رویداد هنری در شرایط کرونایی گفت: باورم نمی شود که این جشنواره در حال برگزاری است و از مسئولان جشنواره کن برای مهیا کردن شرایط برگزاری جشنواره ، تشکر می کنم.

این کارگردان برگزیده اسکار درباره موضوع فیلم جدید نیز گفت: با وجود این که همه آثار فیلمساز در یک مسیر مشابه هستند، اما هر فیلم کشف جدیدی است و زوایایی را که شاید در دیگر فیلم ها به آن کمتر پرداخته شده را برجسته می کند و ادعا می شود که فیلمساز باید فیلم به فیلم، عمیق تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین هدف از ساخت فیلم «قهرمان» را در درجه اول تعریف یک قصه خوب برشمرد که مخاطب را خسته نکند و این موضوع را مهم ترین هدف در قدم اول دانست.

امیر جدیدی بازیگر نقش اصلی فیلم «قهرمان» نیز تجربه کار با اصغر فرهادی را فوق العاده توصیف کرد و گفت: مهم تر از فراگرفتن هنر از ایشان، اخلاق و انسانیت را از آقای فرهادی یاد گرفتم.

جدیدی درباره تجربه حضور روی فرش قرمز جشنواره کن نیز گفت: بسیار لذت بخش و باعت افتخار است که با فیلم آقای فرهادی در این جشنواره شرکت می کنم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصغر فرهادی امیر جدیدی فیلم قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد