Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات ارجمند کتاب‌های جدیدی منتشر و روانه بازار نشر کرده است. در این گزارش به برخی از این آثار اشاره می‌کنیم:

بیشتر بخوانید

کتاب‌هایی که درباره «اقتصاد هیأت» نوشته شده‌اند

کتاب «کار اضطراب، نگرانی و افسردگی »

کتاب «کار اضطراب، نگرانی و افسردگی» با عنوان فرعی ۶۵ تمرین، کاربرگ و نکته برای رهایی از هیجانات منفی و داشتن احساس بهتر اثر جنیفرابل با ترجمه ندا ملک پور و زکیه نصیری منتشر و روانه بازار نشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر نخستین کتابی است که بر نقش نگرانی در زمینه‌های اضطراب و. افسردگی تمرکز می‌کند. در آن می‌توان راهبرد‌های عملی خلاصه و صریح زیادی در این باره مشاهده کرد. از سوی دیگر کتاب را می‌توان منبعی ارزشمند برای مدیریت اضطراب، نگرانی و افسردگی دانست.

کتاب‌کار، منبعی ارزشمند برای مدیریت اضطراب، نگرانی و افسردگی است. به خصوص به کسانی که درگیر اضطراب و افسردگی هستند و درمانگران بسیار کمک می‌کند. این اثر هم اکنون در کتابفروشی‌ها در دسترس مخاطبان قراردارد.

کتاب «یک مکان آرام برای نوجوانان»

کتاب «یک مکان آرام برای نوجوانان» با عنوان فرعی «کتاب کار ذهن آگاهی برای رهایی از استرس و هیجان‌های دشوار» اثر ایمی سالتزمن با ترجمه بنفشه فرزاد فرزین و مریم رشیدیان منتشر و روانه بازار نشر شد.

از آنجا که یادگیری مهارت‌هایی برای کاهش فشار‌های ناشی از روزمره‌های زندگی نوجوانان اهمیت دارد کتاب «یک مکان آرام برای نوجوانان» می‌تواند به این امر کمک کند. به کمک این اثر می‌توان از مشکل ناشی از استرس و احساسات ناخوشایند رها شوید. در این اثر تمرین‌هایی ساده دیده می‌شود که می‌توان با انجام آن مهارت‌های مورد نیاز را کسب کنند برای اینکه بتوانند به جای پرداختن به گذشته و آینده به اتفاقاتی که در لحظه رخ می‌دهد توجه کنند و با رهایی از استرس و احساسات دشوار با آرامش از لحظه حال لذت ببرند.

کتاب ۲۰۱ نکته کاربردی در روان‌شناسی مثبت‌نگر

کتاب «۲۰۱ نکته کاربردی در روان‌شناسی مثبت‌نگر» با عنوان فرعی «چگونه می‌توان سلامتی و شادکامی را در افراد جامعه بالا برد؟» اثر فردریکه بنینک با ترجمه اکرم خمسه منتشر و روانه بازار نشر شد. این کتاب نخستین اثری است که تمام نکته‌های کاربردی روانشناسی مثبت نگر را با نظریه و پژوهش مطرح می‌کند. مخاطبان کتاب متخصصانی هستند که می‌خواهند ویژگی‌های مثبت مراجعانشان را جستجو و توانمندی هایشان را کشف کنند.

کتاب «راهنمای روان‌شناسی تئوری انتخاب برای فرزندپروری هنر پرورش فرزندان فوق‌العاده»

کتاب «راهنمای روان‌شناسی تئوری انتخاب برای فرزندپروری هنر پرورش فرزندان فوق‌العاده» اثر نانسی باک با ترجمه باوذر گل ورز منتشر و روانه بازار نشر شد. از آنجایی که فرزندپروری مهمترین، ترسناک‌ترین و جذاب‌ترین شغلی است که هر فرد می‌تواند در زندگی اش داشته باشد نحوه انجام این کار را از والدینمان می‌آموزیم. اگر الگو‌های آن‌ها باب میل فرد نباشد چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ کتاب این فرآیند را از دیدگاه تئوری انتخاب بررسی می‌کند. شیوه‌های فرزندپروری اثربخش، برقراری ارتباط موثر، مسئولانه و محترمانه را میان والدین و فرزندان آموزش می‌دهد.

تئوری انتخاب به والدین می‌آموزد به جای تکیه بر روش‌های کنترل گری رایج، تنبیه و پرداختن به رفتار‌های تخریب کننده رابطه به منظور تسلط بر فرزندان از دستورالعمل‌های ژنتیکی که با آن‌ها بزرگ شده اند بهره ببرند نتیجه این امر پرورش کودکانی شاد و مسئول است که می‌خواهند روابط عاشقانه‌ای با والدینشان داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تازه های نشر انتشار کتاب منتشر و روانه بازار نشر شد نگرانی و افسردگی تئوری انتخاب روان شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پرونده مختارنامه» نوشته رضا استادی به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب روایتی از فراز و فرودهای سریال تلویزیونی مختارنامه است.

پرونده مختارنامه حاوی ناگفته‌هایی از سریال تلویزیونی مختارنامه و تحلیل و تشریح روند ساخت این اثر است که نگارش آن از سال ۱۳۸۵ آغاز و طی بازنویسی‌های مختلف، مهر ۱۴۰۲ به پایان رسیده است.

کتاب مورد اشاره در ۶۰۰ صفحه نوشته شده و طی ۱۰ فصل به ترتیب زمانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ روند ساخت و پخش این سریال را به صورتی داستان گونه و صریح روایت می‌کند. همچنین در بخشی از کتاب سه تک نگاری درباره محمود فلاح، عظیم جوانروح و داوود میرباقری قرار گرفته و پایان بخش کتاب نیز آلبوم تصاویر پشت صحنه سریال است که تاکنون منتشر نشده اند.

کد خبر 6095489 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران