Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی گفت: بیست و هفتمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی از 23 تیرماه در چهارمحال و بختیاری با حضور اساتید برجسته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، حسین گنجی از آغاز بیست و هفتمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح با موضوع «جمعیت، ضرورتی اجتناب ناپذیر» از 23 تیرماه جاری در پارک تهلیجان شهرکرد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی با بیان اینکه موضوعات این طرح باتوجه به پیشنهادات و نظرات مردمی و شرکت‌کنندگان سال‌های قبل برنامه‌ریزی شده است، افزود: ۷۰ موضوع زیرمجموعه عنوان اصلی طرح استخراج و به دو دسته اختصاصی و عمومی تفکیک شده است که این موضوعات باتوجه به حضور سخنرانان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی تغییر فضا و مکان برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در دوره جدید را از تفاوت‌های شاخص این دوره با دوره‌های گذشته عنوان و اظهار کرد: در فضاهای جدید تلاش شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار بگیرد و هم یک فضای متنوع برای حضور همه اقشار فراهم بشود، برنامه‌های این طرح در پارک‌ها و مراکزی که فضاهای مناسبی داشته باشند، اجرا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با تاکید بر اینکه برنامه‌های این دوره به صورت متناوب برگزار می‌شود، تصریح کرد: سال‌های قبل برنامه‌ها را به‌صورت پشت سر هم و متمرکز برگزار می‌شد اما امسال با فاصله زمانی چند روزه برگزار می‌شود.

گنجی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری را سخنران نخستین برنامه بیست و هفتمین دوره این طرح معرفی کرد و ادامه داد: با توجه به متناوب بودن برنامه‌ها، سخنران بعدی حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه 30 و 31 تیرماه و یکم مردادماه مهمان مردم چهارمحال و بختیاری در قالب این طرح خواهد بود.

وی تاکید کرد: امیدواریم که در کنار موضوع اصلی که در دستور کار قرار گرفته از وجود سخنران‌ها در کارگاه های آموزشی، جلسات جوانان و فضاهایی که بتوانند راهکارهای اجرایی را ارائه بکنند، در بخش های مختلف برای کارمندان دولت، جوانان و همه اقشاری که زمان داشته باشیم از وجود اساتید استفاده بشود.

مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی خاطرنشان کرد: برای این دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی نقطه پایانی نمی‌توانیم تعریف بکنیم، در طول سال به طور متناوب از حضور اساتید و اندیشمندان دینی استفاده خواهیم کرد و بهره خواهیم برد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبه‌زدایی دینی در سال‌جاری با سال‌های گذشته این است که بحث اجرا را به هیات‌های مذهبی و جوانان سپردیم که هر برنامه را یک هیئت اجرا بکند و بتوانیم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان در عرصه فرهنگی را هم یک سنجش کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری طرح تقویت مبانی اعتقادی طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی چهارمحال و بختیاری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل