Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مشهور پوشاک گس در آمریکا از افشای اطلاعات خصوصی کارکنان خود مانند داده‌های مالی و شماره‌های تأمین اجتماعی بعد از حمله باج افزاری دارک ساید خبر داده است.

به گزارش مشرق به نقل از زد دی نت، این شرکت تأیید کرده که هکرها حتی به شماره‌های گواهینامه، گذرنامه‌ها و اطلاعات حساب‌های مالی کارکنان دسترسی یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گس با ارسال پیام‌هایی برای افراد سانحه دیده تأیید کرده که اطلاعات شخصی و خصوصی آنها در ماه فوریه در جریان حمله‌ای باج افزاری به سرقت رفته است. اولین بار یک شرکت امنیتی به نام بلیپینگ کامپیوتر حمله یادشده را افشا کرد. دسترسی یادشده حد فاصل ۲ فوریه سال ۲۰۲۱ تا ۲۳ فوریه سال ۲۰۲۱ رخ داده است.

هنوز تعداد افرادی که در جریان این حمله باج افزاری آسیب دیده اند افشا نشده، اما گس مدعی است که اطلاعات پرداخت هیچ مشتری در این فرایند به دست هکرها نیفتاده است. گفته می‌شود در جریان این حمله ۲۰۰ گیگابایت اطلاعات شرکت پوشاک و مد گس سرقت شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست میسره عفانه اسیر آزاده فلسطینی را بعد از یورش به خانه وی در شهر قلقیلیه مجدداً بازداشت کردند.

همچنین در جریان یورش عناصر متجاوز به اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و این عناصر به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست به اردوگاه عین السلطان در اریحا نیز حمله کردند. محله ام الشرایط در شهر البیره نیز شاهد یورش عناصر صهیونیست بود.

این عناصر تعدادی از جوانان فلسطینی را در محله ام الشرایط و اردوگاه الدهیشه در بیت لحم بازداشت کردند. رزمندگان فلسطینی نیز ساکت نمانده و به سمت ایست بازرسی نظامی در جبل جرزیم در نابلس تیراندازی کردند.

محمود عبدالقادر ابوسلیم، محمد احمد ابوسلیم، صائب فهمی ابوسلیم و معتز سمیح وهدان چند اسیر فلسطینی بودند که تنها چند روز بعد از آزادیشان در منطقه رنتیس واقع در شمال غرب رام الله مجدداً روز گذشته توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته هشت هزار و ۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

در میان این اسرای فلسطینی تعداد قابل توجهی زن و کودک نیز حضور دارند که در شرایط نامطلوبی در زندان های رژیم صهیونیستی بدون تفهیم اتهام و یا محاکمه به سر می برند.

کد خبر 6093754

دیگر خبرها

  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل