Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیام های جداگانه درگذشت تعدادی از مردم عراق در آتش‌سوزی «بیمارستان امام حسین ذی‌قار» را به وزیر دفاع و رییس ستاد ارتش جمهوری عراق تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت تعدادی از مردم عراق در فاجعه غم انگیز آتش‌سوزی «بیمارستان امام حسین ذی‌قار» را به «جمعه عناد سعدون خطاب الجبوری» وزیر دفاع جمهوری عراق و ژنرال سپهبد «عبدالامیر رشید یارالله» رئیس ستاد ارتش جمهوری عراق تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این پیام به شرح ذیل است:
فاجعه غم انگیز آتش سوزی بیمارستان امام حسین ذی‌قار و جان باختن و مجروح شدن ده‌ها تن از مردم مسلمان کشور دوست و برادر عراق موجب تاسف و تالم فراوان گردید.
اینجانب ضمن اظهار همدردی با ملت و دولت آن کشور از صمیم قلب این حادثه را به جنابعالی، خانواده‌ها و بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مجروحین را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران و عراق سرلشکر باقری رييس ستادكل نيروهاي مسلح بیمارستان امام حسین ذی قار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد