Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس می گوید که هرگز در صورت گلزنی یا پیروزی مقابل رئال مادرید، خوشحالی نخواهد کرد.

سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن در مصاحبه جدید خود با AS در مورد انتقال به پاری سن ژرمن، ام باپه و مسی، فایل های صورتی منتشر شده از پرز و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از آاس، سرخیو راموس در مورد انتقال به پاری سن ژرمن گفت:

من دوران فوق العاده ای را در مادرید گذرانده ام اما همه اتفاقات زیبایی که در آن جا برای من افتاد را در خاطرم حفظ می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترک کردن خانه ای که چیزهای زیادی به شما داده، سخت است. من ابتکار عمل را به دست گرفتم تا به پاری سن ژرمن، تیمی با پروژه ای حقیقی بیایم اما من همچنان چالش ها را دوست دارم. من این تفکر را برای ادامه دادن به پیروزی حفظ می کنم. امیدوارم که در پاری سن ژرمن نیز همانند مادرید، خوب کار کنم. من آن خاطره خاص و بی نظیر را در ذهنم حفظ می کنم. من به تیمی ایده آل و آن تیمی که می خواستم در آن باشم، آمده ام.

می توانی بازی در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید را تصور کنی؟

این ها فرضیات و پیش بینی هایی از آینده هستند که کمی جسورانه خواهند بود. من فقط به بازی در بالاترین سطح و به کارگیری تجربه ام فکر می کنم. من به اینجا آمدم تا از ابتدا در تیمی جدید شروع کنم و هر چیزی که می توانم به آن تیم اضافه کنم. من به این موضوع فکر نمی کنم. من احساس خیلی خوبی نسبت به این چالش های جدید دارم. امیدوارم که سال خوبی باشد. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد، مادرید همیشه در قلب من خواهد بود.

برای ماندن در پاری سن ژرمن چه توصیه ای می توانی به ام باپه کنی؟

هرگز در مورد مسائل شخصی توصیه ای نمی کنم. من می توانم از روی تجربه در مورد چیزی نظر دهم اما این کار را به صورت خصوصی انجام می دهم. من به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن، دوست دارم او در این تیم بماند. دوست دارم در کنار بهترین ها بازی کنم و ام باپه یکی از آن هاست.

برای نگه داشتن ام باپه در پاریس، چه کمکی از تو بر می آید؟

نمی دانم. وقتی کسی تصمیم به رفتن یا ماندن می گیرد، در نهایت این تصمیم بسیار شخصی است. در مورد من، خانواده و پروژه ورزشی مد نظر بود... نمی دانم ام باپه چه چیزی را در نظر دارد. من می خواهم که او در پاری سن ژرمن بماند زیرا این تیم بسیار جوان است و تفاوت ها را رقم می زند. این تیم، تیم بسیار خوبی است. روحیه پیروزی طلب من همان چیزی است که می توانم با آن به تیم کمک کنم و اگر این روحیه بتواند به یک هم تیمی منتقل شود که خیلی بهتر است.

فصل سخت 21-2020؟

من بدی ها و خوبی ها را در ذهنم نگه می دارم. من همیشه همه چیز را به عنوان درسی جدید در نظر می گیرم. این به من کمک می کند که بدانم چه چیزی را باید تغییر یا بهبود دهم. اتفاقات زیادی رخ می دهد و اتفاقات زیادی هم رخ نمی دهند. در نهایت خورشید طلوع می کند و همه چیز ادامه دارد و چه راهی بهتر از حضور در تیمی بزرگ.

در پاری سن ژرمن جایی برای لیونل مسی وجود دارد؟

لئو یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما این موضوع به من ربطی ندارد. من می توانم هزاران چیز به شما بگویم اما آن ها تعیین کننده نخواهند بود. هر کسی که تصمیم گیری بر عهده اوست باید در این مورد تصمیم بگیرد. اما من دوست دارم با بهترین ها احاطه شوم و همیشه در تیمم جایی برای بهترین ها دارم.

فایل های صوتی منتشر شده از فلورنتینو پرز؟

تا به امروز، این مسائل چیزهایی هستند که من از آن ها دوری کرده ام. همیشه هم در اسپانیا و هم در محیط بین المملی از مطبوعات فرار کرده ام. سعی می کنم در مورد هیچ چیزی نظر ندهم. در مورد مادرید و هوادارانش، من احترام فوق العاده ای برای آن ها قائلم.

به ام باپه توصیه می کنی که در نقطه ای از مسیر حرفه ای خود به رئال مادرید برود؟

البته. رئال مادرید یکی از بهترین باشگاه های جهان است. از نظر تاریخی، بهترین است. به نظر من بازیکنان بزرگ باید روزی در این تیم بازی کنند اما حال من او را در تیمم می خواهم. من می خواهم برنده شوم و برای این کار، می خواهم ام باپه اینجا باشد.

در صورتی که مقابل رئال مادرید گل بزنی، خوشحالی می کنی؟

هرگز این کار را نمی کنم. فراتر از هر چیزی، رئال مادرید خانواده من است و در قلب من جای دارد. آن ها لایق احترام هستند. نه گل و نه پیروزی مقابل آن ها را جشن نمی گیرم.

در این تابستان دلتنگ بازی برای تیم ملی در یورو شدی؟

همیشه قادر نبودن به بازی برای تیم ملی ات در رقابتی بزرگ، ناراحت کننده است. من این رقابت را از دست دادم و دلتنگ حضور در تیم شدم. من بازیکنی هستم که بیش از هر کسی پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است.

بیشتر برای بازی در کنار چه بازیکنی هیجان زده هستی؟ ام باپه یا نیمار؟

فکر می کنم آن ها دو بازیکن بزرگ هستند. من برای بازی در کنار نیمار که با او رابطه بسیار خوبی دارم، هیجان زده هستم. همچنین برای بازی در کنار کیلیان که بازیکن بزرگی است. اما بدون توجه به این که چه کسی بازی می کند، مهم ترین چیز پیروزی است.

 

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید دوست دارم ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه