Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، در تاریخ بیست و سوم خرداد ماه امسال، پرونده‌ای با موضوع سرقت مسلحانه در پوشش مامور پلیس با شکایت دو تن از اتباع کشور افغانستان به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع این پرونده و در نخستین گام رسیدگی به آن، دو شاکی به مقر پلیس دعوت شده و روایتی از آنچه که بر آنها گذاشته را شرح دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این افراد به ماموران گفت: حوالی ساعت شش عصر سیزدهم خرداد ماه در حالی که در تقاطع اتوبان آزادگان و فتح به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۱ سفیدرنگ شدیم. ناگهان راننده با معرفی خود به عنوان مامور پلیس و با تهدید به وسیله یک قبضه سلاح کمری تمامی اموال و مدارک همراهمان شامل گوشی تلفن همراه، دو کارت عابربانک و رمز آن، مقادیر پول نقد و ... را از ما گرفت و پس از رها کردن ما در خیابان از محل متواری شد.

با کسب این اطلاعات و در راستای پیگیری موضوع اقدامات پلیسی نظیر بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته و بهره گیری از شیوه های علمی کشف جرم و... ماموران موفق شدند که رد تلفن همراه یکی از مالباختگان را به دست آورند که در جریان آن مشخص شد، تلفن همراه در اختیار فردی به هویت کریم است.

در ادامه ماموران اقدام به استخراج کریم کرده و تصویر او را به شکات نشان دادند که این افراد او را به عنوان سارق مسلح اموال خود مورد شناسایی قرار دادند. در همین راستا نیز اقدامات برای دستگیری کریم آغاز شده و در جریان آن مشخص شد که کریم در امر خرید و فروش مواد مخدر نیز فعالیت دارد.

هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری کریم انجام و این فرد در عملیاتی در یکی از مناطق غربی تهران مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد. با انتقال کریم به مقر پلیس او صراحتا به جرم خود که سرقت تحت عنوان مامور پلیس بود اعتراف کرد.

مرکز اطلاع ‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و به اتهام فروش مواد مخدر و سرقت با جعل عنوان مامور روانه دادسرا شده است. همچنین تحقیقات برای یافتن اسلحه و دیگر ادوات همراه متهم نیز در حال انجام است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مامور قلابی مواد فروشی دزدی سرقت مواد مخدر جعل عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او نفت بدهیم؟

 

به گزارش اقتصاد ۱۰۰ ، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به درآمد نفتی کشور گفت: اگر بخواهم واضح به شما بگویم ما الان نفت نمی‌فروشیم، خیلی عذرمی‌خواهم، اما با این قیمت برای فروش نفت مثل این است که مال دزدی را به حراج گذاشته باشیم. این اسمش نفت فروشی نیست.

وی ادامه داد: من ریز فروش نفت در چند سال اخیر را دارم از سال ۱۴۰۰ به بعد ۲۲ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته‌ایم که حداقل و کف آن باید بالای ۴۰ میلیارد دلار می‌بود یعنی ما در چند مرحله برای فروش نفت تخفیف می‌دهیم. اسم این نفت فروشی نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: بنده آمار دقیق را نیز دارم، اینکه می‌گویند ما ۹ درصد فروش نفت به چین را به آقازاده‌ها می‌دهیم و همینطور کشتی ما توسط تجار عرب بررسی می‌شود، این‌ها اصلا حقیقت ندارد و اینچنین نیست. وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او نفت بدهیم؟

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی