Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به «محمد الحلبوسی» رئیس مجلس نمایندگان عراق ، وقوع حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان شهر ناصریه و جانباختن تعدادی از شهروندان عراقی را تسلیت گفت.

متن پیام قالیباف به شرح زیر است:

جناب آقای محمد الحلبوسی

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری عراق

السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

با کمال تأسف و تأثر فراوان، از جان باختن و مجروح شدن تعدادی از شهروندان عراق در حادثه ناگوار آتش‌سوزی بیمارستان شهر ناصریه مطلع شدم، بدین مناسبت مراتب همدردی و تسلیت خود را به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عراق و به ویژه خانواده‌های داغدار ابراز می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت و غفران الهی برای جانباختگان این حادثه، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و شفای عاجل مجروحان را مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف عراق آتش سوزی بیمارستان عراق مجلس شورای اسلامی قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!