Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپورتینگ لیسبون به دنبال دریافت غرامت 30 میلیون یورویی از اینتر و ماریو. 

ژوائو ماریو، هافبک پرتغالی که به صورت آزاد به بنفیکا پیوست، ممکن است اینتر را دچار دردسر تازه ای کند.

طرفداری | باشگاه اسپورتینگ لیسبون از طریق وبسایت خود اعلام کرد از اینتر به دلیل انتقال ژوائو ماریو به بنفیکا شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که اینتر در سال 2016 با 40 میلیون یورو ماریو را از اسپورتینگ خریداری کرد، این باشگاه پرتغالی بندی در معامله گنجاند که می تواند در صورت به فروش رسیدن این بازیکن به یکی دیگر از باشگاه های پرتغالی، درخواست 30 میلیون یورو غرامت کند. به همین دلیل بود که اینتر روز گذشته قرارداد ماریو را فسخ کرد تا او به عنوان بازیکن آزاد با بنفیکا قرارداد امضا کند. 

رسمی؛ ژوائو ماریو به بنفیکا پیوست

پس از رسمی شدن انتقال آزاد ماریو به بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون در بیانیه خود آورد:

اینتر پیشنهاد ما را نپذیرفت (حدود 3 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش) و سپس قرارداد ماریو را فسخ کرد تا او با بنفیکا قرارداد امضا کند. اعتقاد ما این است که از این راه حل (فسخ قرارداد) برای دور زدن بند موجود در قراردادی که در سال 2016 امضا شد استفاده شده است. ما از منافع باشگاه خود دفاع خواهیم کرد و برای دریافت خسارات ناشی از نقض این توافق نامه شکایت خواهیم کرد. در سال 2016 اینتر و ماریو پذیرفتند که در صورت فروش به یک باشگاه پرتغالی دیگر، 30 میلیون یورو پرداخت کنند. 

آیا انتقال ماریو به بنفیکا رایگان بوده است؟

امروز روزنامه اوژوگوی پرتغال گزارش داد اینتر که به فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های ماریو 4 میلیون یورو به خاطر کمیسیون معاملات اخیر بدهکار بوده، با بنفیکا توافق کرده که ماریو را به صورت رایگان به این تیم می دهد اما در عوض بنفیکا موظف است 4 میلیون یوروی پاستورلو را به او بپردازد. بنابراین اینتر علاوه بر حدود 6 میلیون یورو دستمزد ناخالص ماریو در سال آخر قراردادش، 4 میلیون یوروی دیگر نیز پس انداز خواهد کرد.

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسپورتینگ لیسبون ماریو به بنفیکا ژوائو ماریو میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!

دریافت 4 MB کد خبر 6092600

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!