Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@16:28:25 GMT

بلاتکلیفی پرسپولیس با کارگزار ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۵۰۷۱

به نظر می رسد مشکلات باشگاه پرسپولیس و کارگزار همچنان ادامه خواهد داشت

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و نمی تواند کارگزار تازه ای جذب کند.

باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر مشکلات مالی است. به جز بدهی سنگین به کالدرون و دیگر بدهی های داخلی، در آستانه دربی بزرگ پایتخت آن قدر خزانه باشگاه خالی است که مسئولان این تیم حتی قادر نیستند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از آن جایی که هنوز با کارگزار تسویه ای صورت نگرفته، پرسپولیس قادر به حل کردن مشکلات مالی اش نیست. کارگزار یا باید قراردادش را تمدید کند و به باشگاه پیش پرداخت بدهد یا باید کنار برود و کارگزار تازه ای ورود کرده و مشکلات را حل کند اما ورود نکردن کارگزار برای حل این معضل باعث شده باشگاه در بلاتکلیفی کامل باشد.

به هر روی پرسپولیس در حالی پنجشنبه مقابل استقلال صف آرایی می کند که بازیکنان و مربیانش به شدت از مشکلات مالی و پر نشدن حساب های شان ناراحت و شاکی اند.

 

بیشتر بخوانید:

یازده شرکت در انتظار قبول اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس

 

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی