Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرارد پیکه، ایتالیا را بهترین تیم یورو 2020 خواند اما گفت آنها مقابل اسپانیا و انگلیس سکه را بردند و پنالتی اول را زدند. 

ایتالیا در حالی قهرمانی یورو 2020 را جشن گرفت که مقابل اسپانیا و انگلیس در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. در هر دو ضیافت پنالتی ها، سکه به سود آتزوری و کاپیتان کیه لینی آمد و او انتخاب کرد که ایتالیا پنالتی اول را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد پیکه که در این تورنمنت حضور نداشت، معتقد است این مزیت بزرگی برای آنها بوده که ضربه پنالتی اول را بزنند. وی در صفحه توئیترش نوشت:

ایتالیا با شایستگی قهرمان یورو 2020 شد. به آتزوری تبریک می گویم. آنها بهترین تیم این تورنمنت بودند. البته اینکه آنها دوباره پنالتی اول را در ضربات پنالتی زدند، به آنها دوباره کمک کرد. این مساله به آنها اجازه داد تا مانند بازی با اسپانیا، پنالتی را از دست بدهند اما هنوز زنده بمانند. 

ایتالیا مقابل اسپانیا اولین پنالتی خود را توسط لوکاتلی از دست داد اما پنالتی اول اولمو نیز از دست رفت. مقابل انگلیس در فینال هم پس از آنکه دو تیم ضربات اول خود را گل کردند، بلوتی پنالتی دوم ایتالیا را از دست داد اما در ضربه سوم، پنالتی رشفورد به تیرک برخورد کرد و در ادامه دوناروما پنالتی های چهارم و پنجم را گرفت. 

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنالتی اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس تعویض های ثمربخشی داشت و توانست روند مسابقه را به سود تیم خود تغییر دهد.

شروین بزرگ سوپرایز حسینی برای پرسپولیس بود و دو گل در این مسابقه به ثمر رساند و به طور کلی شرایط بازی را تغییر داد.

رضا جبیره دیگر بازیکن تعویضی آلومینیوم یک پاس گل داد و در ضربات پنالتی آخر مسابقه هم پنالتی خود را گل کرد.

علیرضا نقی‌زاده بازیکن باتجربه آلومینیوم پس از ورود به زمین 7 دقیقه زمان نیاز داشت تا در دقیقه 120 گل تساوی این تیم را به ثمر برساند و او هم در ضربات پنالتی توانست ضربه خود را به گل تبدیل کند.

علی وطن دوست و ابولفضل قنبری بازیکنان زیر 20 سال آلومینیوم هم در جریان مسابقه و ضربات پنالتی تاثیرگذار بودند تا تعویض های این تیم در طول جریان مسابقه ثمر بخش باشد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس