Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@05:04:51 GMT

تیم منتخب کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۵۲۴۳

با پایان مسابقات فوتبال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ و قهرمانی تیم ملی آرژانتین با شکست یک بر صفر برزیل در بازی فینال، کنمبل (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) تیم منتخب این رقابت‌ها را معرفی کرد که آرژانتین و برزیل با چهار و سه بازیکن، بیشترین نمایندگان را در این تیم دارند.

امیلیانو مارتینس که عملکرد درخشانی در طول مسابقات داشت و در دیدار نیمه نهایی مقابل کلمبیا با مهار سه پنالتی توانست شاگردان اسکالونی را به فینال برساند، دروازه‌بان تیم منتخب کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینس که تنها سه گل دریافت کرد و در چهار بازی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، پیش از این عنوان بهترین سنگربان رقابت‌ها را کسب کرده بود.

در خط دفاعی مائوریسیو ایسلا از شیلی، اسکار استوپینیان از اکوادور، کریستیان رومرو از آرژانتین و مارکینیوش از برزیل قرار دارند.

رودریگو دی‌پائول که در این رقابت‌ها درخشید و اخیراً با اتلتیکومادرید قرارداد بست، در خط هافبک دیده می‌شود. یوشیمار یوتون از پرو و کاسمیرو از برزیل، دیگر هافبک‌های تیم منتخب مسابقات هستند.

همچنین لیونل مسی که این دوره به ناکامی‌های خود در رده ملی پایان داد و عناوین آقای گل، بهترین پاسور گل و بهترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد، در کنار نیمار برزیلی و لوییس دیاس از کلمبیا در خط حمله تیم منتخب کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ حضور دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کوپا آمه ریکا ۲۰۲۱ آرژانتین برزیل کلمبیا لیونل مسی کوپا آمه ریکا کوپا آمه ریکا ۲۰۲۱ تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت که از سوی IFFHS به عنوان بهترین داور دنیا در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ شناخته شده بود، دو روز قبل متوجه شد که قرار نیست در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یا المپیک حضور داشته باشد.

این رسم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و حتی این ادعا مطرح شد که حسادت همتایان مرد این داور باعث شده است که او از حضور در این مسابقات باز بماند. اریک بورگینی، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال فرانسه به RMC گفت:«شاید استفانی بهترین فصل ممکن را نداشته اما این واقعیت که او حتی به عنوان داور چهارم یا کمک داور ویدیویی هم انتخاب نشده ناامید کننده است.»

این خبرگزاری همچنین اظهاراتی از سوی منبع نزدیک به فراپارت مطرح کرده که دلایل دیگری را در این تصمیم دخیل می‌داند:«به شما اطمینان می‌دهم که افراد زیادی هستند که از غیبت او در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ خوشحال می‌شوند. او برای سال‌های طولانی در بهترین شرایط ممکن بود. فرصتی برای استراحت در این تابستان می‌تواند بسیار به نفع او باشد.

در چند رقابت ملی که اخیرا برگزار شده است می‌توانید به این نکته توجه کنید که داوران زن دیگر داوران مرد را همراهی نمی‌کنند. دلیل این اتفاق این است که داوران مرد حسود هستند و نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند که داوران زن بخواهند جای آنها را بگیرند.»

فراپارت در سال ۲۰۱۹ به اولین داور زنگ تبدیل شد که در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت کرده است. او در همان سال به عنوان اولین زنی انتخاب شد که فینال سوپرجام را داوری کرد و در سال ۲۰۲۰ اولین داور زنی بود که در لیگ قهرمانان حضور داشت.

آخرین دستاورد مهم او قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ و در دیدار بین دو تیم آلمان و کاستاریکا بود و به این ترتیب به اولین زنی تبدیل شد که در بالاترین رقابت فوتبال مردان داوری کرده است.

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!