Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین فلاح روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع ازدواج افزود: شیوع ویروس کرونا با وجود آسیب‌هایی که داشت، سبب کاهش هزینه‌های ازدواج ، چشم ، همچشمی‌ها و افزایش آمار این سنت الهی شد و باید با همکاری نهادهای مختلف و خیران ادامه یافتن این فرهنگ در جامعه در شرایط غیرکرونایی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اجرای طرح‌های تشویقی ازدواج و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی را یادآور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد نیز با اشاره به پویش ازدواج آسان ادامه این حرکت با همکاری خیران و تشکل‌ها و با محوریت اداره ورزش و جوانان و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی موثر و کارآمد مهارت‌ های زندگی را خواستار شد.

رسول نصیری همچنین در این نشست از مسوولان اداره ها و نهادهای مرتبط خواست تا گزارش‌هایی در مورد وضعیت تسهیلات ازدواج و بررسی مشکلات آن ارایه دهند و تولید محتواهای فرهنگی و اجتماعی نیز در هفته ازدواج مورد توجه قرار گیرد.

وی ساخت مستند از زوج‌های جوان موفق شهرستان ، تهیه بانک اطلاعاتی افراد مجرد شهرستان و مشخص کردن اقدامات شاخص هر اداره و  نهاد در حوزه ازدواج  و مستند سازی فعالیت‌های و برنامه‌های هفته ازدواج را هم یادآور و به عنوان مصوبه این نشست اعلام کرد.

در این نشست مسوولان اداره های مختلف به ارایه گزارش‌ها و عملکردهای خود مانند شروع طرح دانشنامه ازدواج از سوی اداره بهزیستی در سال ۹۵ و ادامه یافتن آن با برگزاری کارگاه‌های ازدواج و مهارت‌های زندگی به صورت مقدماتی پنج ساعت و پیشرفته ۲۰ ساعت ، آموزش مهارت‌های زندگی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح کارخانه‌ها با همکاری اداره  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  ارایه شد.

همچنین اجرای طرح‌های تشویقی و ترغیبی ازدواج آسان  و اهدای هدایای ازدواج به جوانان تازه ازدواج کرده از سوی جمعیت هلال احمر ، برگزاری کارگاه های آموزشی زا سوی  آموزش و پرورش ، برگزاری اردوهای سیاحتی تفریحی و ارایه کمک هزینه ازدواج از طرف کمیته امداد ، نصب و نشر بنر و تراکت و بروشور در فضای شهر و مجازی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد و انجام اقدامات حمایتی و برگزاری کارگاه های آموزشی از سوی بسیج و سپاه ناحیه میبد نیز عنوان شد.

در این نشست به مناسبت هفته ازدواج (۲۱ تا ۲۷ تیر) افزایش ۲۳.۵ درصد سال ۹۹ نسبت به ۹۸ و افزایش ۳۵ درصدی ازدواج در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال ۹۹  هم ذکر شد.

مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

۲۱ تیر سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به عنوان روز ملی ازدواج نامگذاری شد.

برچسب‌ها هفته ازدواج میبد حسین فلاح یزد ولادت حضرت فاطمه ازدواج ساده امام علی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ازدواج میبد حسین فلاح هفته ازدواج میبد حسین فلاح یزد ولادت حضرت فاطمه ازدواج ساده امام علی برگزاری کارگاه های آموزشی هفته ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند