Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@18:40:56 GMT

«دختری که در نماز پرواز می‌کند» طلا برد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۵۴۸۸

«دختری که در نماز پرواز می‌کند» طلا برد

احمد خطیری با عکس دختری که در نماز پرواز می‌کند جوایز اصلی‌ترین چهل و سومین جشنواره بین المللی هنر عکاسی نرماندی فرانسه مدال طلای فیاپ (فدراسیون جهانی هنر عکاسی) از آن خود کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  همزمان با کسب این مدال طلای ارزشمند جهانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام توییتری نوشت: جماعت و فرادا سجده و قیام سکون و حرکت و نمازی در پرواز و دیدگان که خیره مانده است!

سید عباس صالحی در این پیام تاکید کرد که به عکاس هنرمند جناب آقای احمد خطیبی و کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن گرگان و کانون‌های مساجد تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آنجا که این عکس در نماز جماعت مسجد جامع گلشن گرگان گرفته شده است کانون فرهنگی مسجد جامع گلشن گرگان نیز کسب این مقام با ارزش را به این هنرمند گلستانی تبریک گفت. برچسب ها: احمد خطیری ، عکس ، عکاس ، دختری که در نماز پرواز می کند ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسجد جامع گلشن گرگان ، عباس صالحی ، نرماندی فرانسه ، مدال طلای فیاپ ، هنر عکاسی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: احمد خطیری عکس عکاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد جامع گلشن گرگان عباس صالحی نرماندی فرانسه مدال طلای فیاپ هنر عکاسی مسجد جامع گلشن گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سحابی سراسب(Horsehead) در صورت فلکی شکارچی در فاصله 1300 سال نوری از زمین قرار دارد. هر سال نوری معادل 9.7 هزار میلیارد کیلومتر است. این سحابی حدود یک قرن قبل کشف شده و نام آن از ظاهر عجیبش سرچشمه گرفته که ستونی از گرد و غبار به شکل سر اسب است.

جدیدترین تصاویر مادون سرخ تلسکوپ جیمز وب که دیروز منتشر شد قسمت بالایی «سراسب» را با جزئیات دقیق تر و ابرهای حاوی مولکول های سرد هیدروژن و مواد شیمیایی دوده مانند را به طور درخشان نشان می دهد.

سراسب یکی از هدف های مشاهدات فضایی تلسکوپ های بزرگ از جمله هابل بوده است. سال گذشته تلسکوپ فضایی Euclid اروپا تصاویری تازه از این سحابی ثبت کرد.

کد خبر 6092693 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان