Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای عالی سیاسی یمن به ریاست «مهدی المشاط»، با برگزاری نشستی، نقش سازمان ملل و عملکرد فرستاده‌های این سازمان به این کشور را بررسی کرد.

این نهاد یمنی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار «عدم تکرار تجربه‌های شکست خورده فرستاده‌های بین‌المللی» شد و تأکید کرد که این فرستاده‌ها باید نقش خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری المسیره، ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این فرستاده‌ها نباید فقط به ناقل پیام تبدیل شوند و تحت فشار آمریکا از ائتلاف متجاوز [سعودی-اماراتی] جانبداری کنند.

در این بیانیه آمده است: «از تلاشهای صادقانه و سازنده برای برقراری صلح در یمن، توقف تجاوز و رفع محاصره استقبال می‌کنیم».

شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه «ملت ما از توطئه‌های آمریکا و درخواستهای دروغین صلح، خسته شده است»، تصریح کرد، تلاش ائتلاف سعودی برای افزایش تنش در مناطق مختلف یمن، راهی جز شکست ندارد.

این شورا با اشاره به اینکه چنین اقداماتی، اراده ملت یمن را در هم نمی‌شکند، از عملیات موفق ارتش و کمیته‌های مردمی در استان البیضاء قدردانی کرد.

در این بیانیه ضمن قدردانی از حمایتهای قبایل البیضاء از ارتش یمن، تأکید شد که این مسئله، توطئه‌های ائتلاف متجاوز و مزدوران آن را ناکام گذاشت.

این نهاد یمنی در بخش پایانی این بیانیه، سیاست تخریب منازل مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و سکوت بیشتر رژیمهای عربی را محکوم کرد.

شورای عالی سیاسی یمن در پایان تأکید کرد، آزادسازی فلسطین و اخراج رژیم صهیونیستی باید قطب‌نمای مسلمانان و عربها باشد؛ رژیمی که در راستای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای عالی سیاسی شورای عالی سیاسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به گفته آقای پورعباس: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعلا تغییری نکرده و تا زمان انتشار دفترچه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه، فرصت باقی است. با این وجود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها، اجرای قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم