Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، حسین گنجی با اعلام این خبر با اشاره به اینکه موضوعات این طرح با دریافت پیشنهادات و نظرات مردمی و شرکت‌کنندگان در سال‌های گذشته ارائه شده است، افزود: ۷۰ موضوع زیرمجموعه عنوان اصلی طرح استخراج و به ۲ دسته اختصاصی و عمومی تفکیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی این طرح در  فضا و مکان جدید در پارک تهلیجان شهرکرد در یک فضای متنوع برای حضور همه اقشار اجرا می‌شود.

مسوول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی با تاکید بر اینکه برنامه‌های این دوره به صورت متناوب برگزار می شود، تصریح کرد: سال‌های قبل برنامه‌ها را به صورت پشت سر هم و متمرکز انجام می‌شد که امسال با فاصله زمانی چند روزه برگزار می‌شود.

به گفته وی، حجت الاسلام ماندگاری سخنران نخستین برنامه بیست و هفتمین دوره این طرح است و با توجه به متناوب بودن برنامه‌ها، سخنران بعدی حجت الاسلام دکتر خسروپناه ۳۰ و ۳۱ تیرماه و یکم مردادماه مهمان مردم استان در قالب این طرح خواهد بود.

مسوول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی تاکید کرد: در کنار موضوع اصلی این طرح که در دستور کار قرار گرفته است، از وجود سخنران‌ها در کارگاه‌های آموزشی، جلسات جوانان و فضاهایی که بتوان راهکارهای اجرایی را ارائه کنند، در بخش‌های مختلف برای کارمندان دولت، جوانان و همه اقشاری که ما فرصت داشته باشیم از وجود استادان استفاده شود، در مسیر کار قرار خواهیم داد.

گنجی خاطر نشان کرد: برای این دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی نقطه پایانی نمی‌توانیم تعریف کنیم و در طول سال به طور متناوب از حضور استادان و اندیشمندان دینی استفاده خواهیم کرد و بهره خواهیم برد.

 وی افزود: یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی این است که بحث اجرا را به هیات‌های مذهبی و جوانان واگذار شده است که هر برنامه را یک هیات اجرا کند تا بتوان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان در عرصه فرهنگی هم سنجش کنیم و هم یک فضایی در اختیارشان قرار بدهیم که توانمندی هیات را معرفی کنند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری مناسک دینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری مناسک دینی شهرکرد چهارمحال وبختیاری مناسک دینی طرح تقویت مبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند