Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در فینال ومبلی سراغ باورهای خرافی رفته است. 

جورجو کیه لینی در فینال یورو ۲۰۲۰ سراغ قدرت های فرا طبیعی رفته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، پس از اتمام بازی انگلیس و ایتالیا با تساوی ۱-۱، این آتزوری بود که در ضربات پنالتی ۳-۲ برنده شد و جام قهرمانی را به رم منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انگلیس پس از ناکامی جورجینیو در گل کردن ضربه خود در وضعیت خوبی قرار گرفته بود، بوکایو ساکا با خراب کردن پنالتی خود حکم قهرمانی ایتالیا را امضا کرد. در تصاویر به ثبت رسیده مشخص است که کیه لینی قبل از پنالتی ساکا، عباراتی را فریاد می زند که حالا منشأ آن مشخص شده است: «جادوی کیریکوچو».

طلسم کیریکوچو چیست؟

با توجه به این که مبدع این سحر، کارلوس بیلاردو سرمربی نامدار آرژانتینی بوده است، انتظار می رود کیه لینی آن را از یکی از هم تیمی های آرژانتینی اش (احتمالا پائولو دیبالا) یاد گرفته باشد. ماجرا از این قرار است که بیلاردو در سال ۱۹۸۲ و زمانی که هدایت استودیانتس را بر عهده داشت متوجه می شود که هر گاه فردی به اسم کیریکوچو برای تماشای تمرینات آن ها می آید، یکی از بازیکنان شان مصدوم می شود. بنابراین او تصمیم گرفت این هوادار را به تماشای تمرینات رقبا بفرستد، با این امید که تاثیر منفی مشابهی بر آن ها باقی بگذارد. 

ظاهرا این طلسم موثر واقع شد چون آن سال استودیانتس به مقام قهرمانی رسید و تنها تیمی که توانست آن ها را شکست بدهد بوکاجونیورز بود که کیریکوچو هرگز به تماشای تمرینات آن ها نرفت. جالب این که کیه لینی در پیامی ویدیویی برای یک خبرنگار آرژانتینی ESPN این روایت را تایید کرده است. مدافع یوونتوس در پیام خود گفته است:

سلام کریستین. من می توانم تمام موارد گفته شده را تایید کنم! کیریکوچو!

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400

استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400

استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903437

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا