Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:17:21 GMT

انگلیسی ها و دلجویی از مارکوس رشفورد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۶۱۱۰

مردم انگلیس همچنان به حمایت از مارکوس رشفورد، ستاره 22 ساله این تیم می پردازند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز ده ها نفر از تظاهرکنندگان پس از تخریب نقاشی دیواری مارکوس رشفورد تنها چند دقیقه پس از شکست تیم ملی انگلیس در یورو 2020 در یکشنبه شب، در وینگتون جمع شده و به حمایت از این ستاره 23 ساله پرداختند.

 

مبارزان ضد نژادپرستی در انگلیس امشب در مقابل نقاشی دیواری مارکوس رشفورد زانو زدند تا اینگونه با ستاره انگلیسی ابراز همبستگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این گروه عصر امروز تابلوهایی با مضمامین مبارزه با نژادپرستی را در مقابل نقاشی رشفورد در دست گرفته و از او حمایت کردند. رشفورد در سال های اخیر بارها در امور خیرخواهانه شرکت کرده و به همین دلیل به محبوبیت بالایی دست یافته است.

 

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که ستاره 23 ساله منچستریونایتد و دیگر هم تیمی هایش مانند جیدون سانچو و بوکایو ساکا، پس از خرای کردن پنالتی در جریان شکست در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا، در فضای مجازی مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفتند. البته نقاشی تخریب شده خیلی زود پوشانده شد. حالا روی نقاشی دیواری پیام هایی حمایتی از سوی هواداران انگلیس قرار داده شده و آنها برای همبستگی با رشفورد، یادداشت، پرچم و پیراهن هایی را بر روی دیوار گذاشته اند.

 

 

 

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد مارکوس رشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی توانست از کابوس سه شکست پیاپی و یک تساوی در ورزشگاه حافظیه مقابل دیدگان 15 هزار هوادار مشتاق شیرازی عبور کند که ستاره این تیم کسی نبود جز روبرتو تورس اسپانیایی.

تورس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با اینکه چند هفته دیرتر از سایر بازیکنان به ترکیب گل‌گهر اضافه شد، چشم‌گیر و تحسین برانگیز بازی کرده و توانسته در 17 مسابقه 5 مرتبه گلزنی کند و 5 پاس گل به نام خود ثبت کند تا یکی از ستاره‌های انکارنشدنی لیگ بیست و سوم لقب بگیرد.

البته مصاف برابر فجرشهیدسپاسی در جام حذفی بود و تورس پس از غیبت مقابل هوادار به دلیل محرومیت که حسابی به چشم آمد، در ورزشگاه حافظیه بار دیگر توانایی و مهارت خود را با ثبت یک پاس گل و زدن یک گل به نمایش گذاشت تا از همین حالا تیم‌های مدعی لیگ برتر برای فصل آینده به دنبال جذب این ستاره اسپانیایی باشند.

تورس در ابتدای فصل مورد توجه جواد نکونام قرار داشت ولی حالا این مربی رقیبان جدی‌تری نیز در پنجره تابستانی لیگ 24 برای جذب هم تیمی سابقش در اوساسونا در مقابل خواهد داشت و باید دید کدام‌شان موفق به جذب این ستاره در صورت تمایل خود او به ادامه حضور در ایران خواهد شد. البته مدیران گل گهر نیز بی شک از همین حالا تلاش‌هایشان برای جذب تورس را آغاز کرده‌اند و امیدوارند حداقل برای یک فصل دیگر این بازیکن تعیین کننده را در اختیار داشته باشند.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی