Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@07:50:25 GMT

بهترین بازیکن یورو 2020 از نگاه مورینیو

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۶۱۴۱

تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو عملکردی فراتر از انتظار داشته و برای اولین بار در تاریخ موفق به راهیابی به مسابقه فینال شد.

علیرغم شکست در دیدار نهایی، کایل واکر در خط دفاعی سه شیرها و ثبت کلین شیت های متوالی نقش قابل توجهی ایفا کرد و حالا ژوزه مورینیو به تمجید از این مدافع باتجربه پرداخته است.

ژوزه مورینیو گفت: "بهترین بازیکن من تورنمنت یورو 2020 از نظر من کایل واکر، مدافع تیم ملی انگلیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می کنم کایل واکر در این رقابت ها فوق العاده کار کرد و از دقیقه نخست اولین مسابقه انگلیس برابر کرواسی در مرحله گروهی تا آخرین لحظه حضور در دیدار فینال بسیار درخشان ظاهر شد.

کایل واکر در این تورنمنت فصای مقابل مدافع میانی انگلیس در برابر بازیکنان حریف را به خوبی پوشش می داد و البته من به خاطر نمی آورم که او حتی در یک دوئل تن به تن مغلوب شده باشد. استراتژی تیم ملی انگلیس با منچسترسیتی متفاوت بود و به همین دلیل کایل واکر به اندازه رده باشگاهی در ترکیب تیم ملی در این تورنمنت نفوذ نمی کرد.

وقتی من به یک بازیکن لقب "حیوان" می دهم، در واقع بهترین تعریفی است که می توانم نسبت به او داشته باشم و کایل واکر یک حیوان مطلق در این رقابت ها بود. به نظر من واکر فوق العاده بازی کرد و از اولین دقیقه تا آخرین لحظه نقش مهمی ایفا کرد."

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انگلیس مورینیو انگلیس یورو مورینیو یورو 2020 کایل واکر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!