Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان تنظیم کننده مقررات رقابتی فرانسه شرکت «آلفابت» که گوگل زیرمجموعه‌ای از آن به شمار می‌رود را ملزم به پرداخت ۵۰۰ میلیون یورو (۵۹۳ میلیون دلار) جریمه کرده است.

این جریمه به دلیل نادیده گرفتن دستور فرانسه مبنی بر توافق گوگل با ناشران اخبار بر سر قرار دادن محتوا‌های آن‌ها در پلتفرم‌های خود صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایزابل دو سیلوا»، رئیس این نهاد فرانسوی به خبرنگاران گفت: «این بزرگترین جریمه‌ای است که از سوی مقام رقابت برای عدم پایبندی یک شرکت به یکی از احکام خود اعمال شده است».

در حکمی که در وب سایت خود منتشر شده است، تنظیم کننده مقررات رقابتی فرانسه همچنین به غول اینترنتی آمریکا دستور داده است که پیشنهاد برای استفاده فعلی از محتوای دارای حق چاپ را به ناشران رسانه‌ای ارائه دهد و یا خسارت اضافی تا ۹۰۰ هزار یورو در روز را بپردازد.

منبع: فاس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آلفابت گوگل کپی رایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک