Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:32:49 GMT

آبرسانی به ۷ روستای بخش کجور توسط بسیج ناحیه نوشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۶۳۰۹

آبرسانی به ۷ روستای بخش کجور توسط بسیج ناحیه نوشهر

حسین جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در نوشهر با بیان اینکه طرح آبرسانی به روستا به صورت مشارکتی است، اظهار کرد: سپاه با اولویت‌بندی نیازها، مشکلات و معضلات درصدد است با یک برنامه مشخص برای تامین آب روستاها، به رفع آنها بپردازد و این طرح با مشارکت ۵۰ درصدی دهیاری‌ها، مجمع خیران و بسیج سازندگی سپاه با هزینه حدود ۲۰۰ میلیون تومان در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح آبرسانی برای رفع مشکل آب شرب هفت روستای بخش کجور شامل لوله‌کشی و مخزن آب در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای نیتل، چناربن، سعادت‌آباد، چمرکوه، ساروس، انگاس و دشت‌نظیر در دستور کار است.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر از دیگر پروژه‌ها در حال انجام به بازسازی مزار شهدا اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۴ مزار شهدا در روستاهای دلسم، لشکنار، دشت نظیر، ناصرآباد، کیکو، کندیس‌کلا، پی‌چلو، کدیر در بخش کجور و خیرسر، توسکاتک، صلاح‌الدین کلا، سیدعلی‌کیا سلطان در بخش مرکزی با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان بازسازی می‌شود.

جناسمی در ادامه اظهار کرد: ۱۰ خانه محروم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در روستاهای بخش مرکزی نوشهر و کجور با هزینه بالغ بر یک‌میلیارد در حال ساخت است.

وی افزود: تکمیل پل بین مزارع در خورشیدآباد منطقه حیرت به صورت مشارکتی ۵۰ درصدی مردم، مجمع خیران و بسیج سازندگی از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت سپاه نوشهر است.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف کمک مومنانه به همت فرماندهان پایگاه انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز حدود ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی در پایان به اعلام آمادگی برای آبرسانی به روستاهای نیازمند اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج شهرستان از هر گونه کمک به محرومان و روستائیان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه نوشهر آبرسانی کجور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان