Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به پیشرفت علم وانش در کشور، بسیاری از دانش آموختگان مقطع کارشناسی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود، تصمیم به ارائه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می‌گیرند. پذیرش داوطلبان از دو طریق آموزش محور و پژوهش محور صورت می‌گیرد، که محوریت این دو برنامه با هم متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون که بیش از دو سال است، که ویروس کرونا در کشور جولان می‌دهد، آموزش کشور در مدارس و دانشگاه‌ها به صورت مجازی شکل گرفت و بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان با مشکلات فراوانی مواجه شدند.

اما در این بین که امتحانات دانشجویان در برخی از دانشگاه‌ها به پایان رسیده، دانشجویان برای ارائه پایان نامه خود که به صورت مجازی است، به دلیل پژوهش محور بودن پایان نامه و تعطیلی برخی از کتابخانه‌ها دانشجویان را سردرگم کرده و خواستار تغییر شیوه نامه آموزشی از پژوهش محور به آموزش محور شدند.

این موضوع باعث شد تا دانشجویان برای ما پیام‌هایی ارسال کنند.

متن پیام شهروندخبرنگار

پایان نامه آموزش محور
با توجه به مشکلاتی که کرونا به وجود آورده و عدم دسترسی دانشجویان ارشد به امکانات لازم و فضای دانشگاه خواهشمند است به پویش دانشجویان ارشد مبنی بر تغییر شیوه پژوش محور به آموزش محور همکاری شود.

تغییر شیوه پژوهش محور به آموزش محور
ما دانشجویان ارشد به دلیل شرایط مجازی ارشد واقعا هم از لحاظ مالی هم از لحاظ وقت، پایان نامه عقب می‌افتد خواهشا با تغییر شیوه به آموزش محور موافقت کنید.

تبدیل وضعیت دانشجویان ارشد از پژوهش محور به آموزش محور
با توجه به شرایط برگزاری تعداد کم کلاس در دانشگاه پیام نور و شرایط مجازی اکنون، دانشجویان خواهان تغییر وضعیتشان از پژوهش محور به آموزش محور و در نتیجه حذف پایان نامه می‌باشند. انجام و ارائه پایان نامه در دانشگاه پیام نور یک چالش، بسیار بزرگ بوده و در شرایط کنونی بسیار سخت‌تر شده است. لطفا صدای دانشجویان را به گوش مسئولان برسانید تا چاره‌ای بیندیشند.

آموزش محور
سلام وقت بخیر ما از دانشجویان دانشگاه پیام نور هستیم و تقاضا داریم که ما را از پژوهش محور به آموزش محور تغییر شیوه دهید. با تشکر

پایان نامه دانشجویان ارشد پیام نور
سلام خسته نباشید اگر امکانش هست لطفا رسیدگی کنید. چرا در این شرایط کرونایی که امکان تحقیق میدانی واستفاده از کتابخانه برای تهیه منابع وجود ندارد دانشگاه پیام نور برای به جیب زدن پول بیشتر دانشجویان را مجبور به تهیه پایان نامه کرده وامکان آموزش محور شدن را حذف کرده است.

موافقت با تبدیل پژوهش محور به آموزش محور دانشجوبان ارشد
با توجه به اینکه دانشجویان پبام نور اکثرا شاغل هستند و همچنین با توجه به شرایط کرونایی که باعث ایجاد محدودیت شده است لطفا با تبدیل پژوهش محور به آموزش محور موافقت فرمایید.

تقاضای پوشش خبری پویش مطالبه اجازه تغییر شیوه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از شیوه پژوهشی به اموزش محور
سلام. ما دانشجویان دانشگاه پیام نور مقطع ارشد به علت مشکلاتی که در ایام پاندومی کرونا داریم قادر به تحقیق و پژوهش در انجام پایان نامه را نداریم؛ لذا از شما تقاضا داریم این شیوه تغییر از پژوهش محور به آموزش محور را پوشش خبری داده وبه داد ما دانشجویان برسید.

درخواست دانشجویان ارشد پیام نور مبنی بر تغییر شیوه به آموزش محور
به دلیل شرایط کرونا و هزینه زیاد نوشتن پایان نامه و آموزش مجازی در دوسال گذشته که متاسفانه بار علمی دانشجویان را کم کرده است متقاضی تغییر شیوه پژوهشی به آموزش محور می‌باشیم .لطفا پیگیری نمایید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دغدغه روز شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پژوهش محور به آموزش محور دانشگاه پیام نور دانشجویان ارشد تغییر شیوه پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را تسلیت گفت:

بنابر روایت ایسنا، متن پیام به این شرح است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903000

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است