Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجتبی ابراهیمی در نشست خبری پس از بازی نساجی و پدیده درباره برخی اظهارات محمد نوازی درباره کادر فنی نساجی و ساکت الهامی سرمربی این تیم اظهار کرد: کارنامه عملکرد ساکت الهامی جایگاه و کیفیت این سرمربی را نشان می‌دهد و تأسف‌آور است که برخی اظهارنظرها را از کادر فنی پدیده علیه نساجی و سرمربی این تیم می‌شنویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوستان در کارد فنی پدیده سابقه خوبی در دوران بازی‌شان دارند و برای من قابل احترام هستند. اما بهتر است چند سالی مربیگری کنند و بعد به ساکت الهامی بگویند که چطور تیم گرفت.

مدیر رسانه‌ای نساجی خاطرنشان کرد: رزومه آقای الهامی مشخص است. الهامی تیم قبلی خود را قهرمان جام حذفی ایران کرد و با رزومه کسب قهرمانی و کارنامه ۲۰ ساله در مربیگری به نساجی آمد. همه فوتبالی‌ها می‌توانند شهادت دهند که قبول مسئولیت در شرایط جدولی نساجی شجاعت می‌خواست و کار هر کسی نبود.

ابراهیمی افزود: امروز تیم ساکت تیم دوازدهم جدول نیست. الهامی با نساجی از ۱۰ بازی ۱۹ امتیاز کسب کرده است. یعنی از نظر عملکرد در این ۱۰ بازی نساجی بعد از پرسپولیس و سپاهان تیم سوم لیگ است. در چنین شرایطی تأسف‌آور است که چنین حرف‌هایی را درباره این سرمربی و کادر فنی نساجی می‌شنویم.

وی تصریح کرد: برای تیم و کادر فنی پدیده خیلی احترام قائلم. اما ناچارم بگویم که قبل از بازی می‌گفتند تیم پیرمردهای نساجی. همین تیم پیرمردها امروز ۳ امتیاز از این بازی گرفت.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی با اشاره به سابقه حضور الهامی در باشگاه پدیده گفت: ایشان خدمت زیادی به فوتبال خراسان کرد. این چند روز همیشه گفت پدیده تیم خود من است. اما می‌بینیم که این طور درباره او صحبت می‌شود.

ابراهیمی درباره ادعای مطرح شده مبنی بر فحاشی علیه کادر فنی پدیده نیز اظهار کرد: همه دیدند که چطور به سمت داور و الهامی حمله‌ور شدند. سرمربی نساجی تحت فشار و این رفتارها انقدر حالش بد بود که نتوانست به کنفرانس بیاید.

مصطفی صداقت مربی نساجی نیز درباره اظهارات محمد نوازی گفت: اعضای کادر فنی پدیده دوستان من هستند. اگر محمد نوازی این حرف‌ها را زد و خواست باخت را به این فضا بکشاند اشتباه و کمی بی‌تجربگی کرد. به هر حال ما هنوز مشکلات پدیده برای صدور کارت مربیان و نداشتن مدرک و مشکلاتی که در لیگ قهرمانان آسیا بابت همین مسائل مربیگری داشتند را یادمان هست.

محمد نوازی در نشست خبری پس از بازی نساجی و پدیده مدعی شد که سرمربی نساجی به کادر فنی پدیده بی احترامی کرد و فردی از کادر فنی نساجی نیز به او فحاشی کرده است. نوازی در اظهارات خود گفته بود: شما اول حواس‌تان به تیم خودت باشد که از لیگ برتر نیفتی، بعد به مهدی رحمتی و محمد نوازی و علی سامره که همه چهره‌های ملی هستند بی‌احترامی کنید. آنطوری که شما تیم می‌گیرید ما هم بلدیم تیم بگیریم. ولی ما شخصیت داریم.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران مازندران محمد نوازی شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران مازندران محمد نوازی تیم فوتبال نساجی مازندران مازندران محمد نوازی شهر خودرو مشهد کادر فنی پدیده محمد نوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که نسخه‌های انگلیسی و فارسی آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقا و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجاد شده در رابطه با روایتی از آیت‌اللله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده شده برای ایشان نه‌تنها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشورها مواجه شده است، تاکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تاکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های مان، متعهد می‌باشیم. علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکوهای برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم